MyWishMax schreef:Als ik alles zo lees, ga voor de Samsung. Je blijft toch elke keer erop terugkomen dat je daar de sfeer meteen al het mooist van vindt. Het komt op mij over alsof onbewust jouw voorkeur daar naar uit gaat, maar je alleen over randzaken twijfelt.
Koortje om nek met rijden lijkt me bij elke telefoon handig haha.
Nou wat ik tegen heb op Samsung is het grote formaat... ik heb hem inmiddels 2 keer in handen gehad en het is echt een koelkast 6.0
En verder evt de kortere levensduur qua updates in vergelijking met Google is ook een puntje
Ik heb de Google net ook in handen gehad, want naar aanleiding van een goeie tip in dit topic (dank daarvoor) ben ik naar de een telefoonwinkel gefietst. Van odido. En het viel me onwijs mee hoe groot de pixel 8 pro is. Je kunt ook heel makkelijk met 1 hand een foto maken met de volumeknop.
In de winkel vonden ze de pixel 8 pro de beste keuze. Iphone schreven ze meteen af toen ze wisten dat het me vooral om de camera ging. Samsung gaven ze als voordeel de verre zoom, maar ze zeiden wel dat daar tegenover Google achteraf een gezoomde foto makkelijk scherp kan maken.
Al met al lijkt het onhandige formaat van de Samsung mij toch richting de Google te drukken, die gewoon veel en veel makkelijker in de hand ligt, wat erg handig is als je vaak vanaf een paard aan het fotograferen bent