Ik kan helaas niet helpen met tips over hoe wat waar goed en betaalbaar vlees sorry, ben al jaren vrijwel vega

@Karuna leuk dat je er ook bent!
En jeetje we zitten al op pagina 8

Zal even foto uploaden van het ingelijste borduurwerk, ben er zo blij mee!
Met eten kan je wel enorm variëren vwb de kosten. Toen ik het niet zo breed had mocht ik van mezelf leven (en mijn zoon woonde toen nog bij me) van maximaal 10 Euro per dag. Dus voor alles. Dat lukte met wat creativiteit.
En ik ben een ster in goede ovenschotels (lees: kun je groot klaarmaken en twee dagen van eten) en goed gevulde maaltijdsoepen

Nu het allemaal wat makkelijker is hebben ik en mijn vriend voor zo ongeveer 450 Euro per maand aan boodschappen, maar dat is ook inclusief schoonmaak-was-wcpapier-hondenvoer. Veel minder dan dat wordt het niet meer, soms wel wat meer. Maar ondertussen is alles ook flink wat duurder geworden...
Probeer altijd flink groot in te kopen vwbt die schoonmaakmiddelen en ook vwb het hondenvoer. Dat scheelt wel heel veel Euro's.
Het scheelt ook dat we beide vrijwel thuis werken, wat je zegt al die broodjes en lekkere dingen in de kantine dat is echt duur.