Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:YES koeken heb je nog in Duitsland![]()
Bepaalde muziek, herkenbare, maatschappij kritische teksten, waar je je zo in herkent voelde, en die in het collectief geheugen zijn gaan zitten.
En van die iconische muzikanten/bands, die nog écht geniaal waren
musiqolog schreef:O trouwens, zijn de Flippo's al genoemd? Ik heb niet het hele topic bijgelezen. Nou, ik kan jullie één ding vertellen: als Lay's ze morgen weer invoert, kom ik in een paar maanden minstens tien kilo aan!
En nu iemand het over dino-chips heeft: je had in de jaren negentig (de tijd van de dinosaurus-rage) ook dinosaurus-koeken! Met en zonder chocola, maar ik bietste uiteraard de variant met. Ik was in die tijd een echte dino-nerd: ik kende tientallen soorten uit mijn hoofd en wist alles over de geologische tijdstafel en zo. Nog steeds trouwens. Dus van mij hadden ze wel mogen blijven...
Matheno schreef:De meatball marinara van de Subway :-(
Nora_nora schreef:Het blad Ponyclub met Malle. Zo jammer dat er geen Nederlandse uitgave meer is.
Matheno schreef:Mischa schreef:Naast de V&D die genoemd is, mis ik heel erg de Sabon. Ik heb nog 1 grote pot scrub staan met vanille, lavendel en patchouli, echt ik vind het zo’n beleving.
Maar sabon kun je nog gewoon bestellen uit Duitsland
Imre schreef:Matheno schreef:De meatball marinara van de Subway :-(
Jaaa, deze was mijn favoriet!
Nora_nora schreef:Het blad Ponyclub met Malle. Zo jammer dat er geen Nederlandse uitgave meer is.![]()
![]()
Ik heb de mijne allemaal nog ergens in een doos op zolder. Als ze die weer in het Nederlands gaan uitgeven neem ik meteen een abbo! Maar misschien is Zweeds leren sneller. *start duolingo*
Ik mis de sprotten van Haribo. Die worden helaas niet meer gemaakt![]()
[ Afbeelding ]
herr_balou schreef:musiqolog schreef:O trouwens, zijn de Flippo's al genoemd? Ik heb niet het hele topic bijgelezen. Nou, ik kan jullie één ding vertellen: als Lay's ze morgen weer invoert, kom ik in een paar maanden minstens tien kilo aan!
En nu iemand het over dino-chips heeft: je had in de jaren negentig (de tijd van de dinosaurus-rage) ook dinosaurus-koeken! Met en zonder chocola, maar ik bietste uiteraard de variant met. Ik was in die tijd een echte dino-nerd: ik kende tientallen soorten uit mijn hoofd en wist alles over de geologische tijdstafel en zo. Nog steeds trouwens. Dus van mij hadden ze wel mogen blijven...
Volgens mij heette het toen nog Smith's.
pmarena schreef:De Lays Light chips... ineens waren ze weg. Niet eens de kans gehad om in te slaan, ze waren gewoon plotseling nergens meer in de supermarkt.... die chips waren véééél lekkerder dan die baggervette normale chips....