Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Morrie schreef:dat zat ik vanmorgen aan te denken, toen ik stond te wachten tot de douche een keer warm werd, maar ik heb geen tuin en geen plantjes, dus wat moet ik dan weer met dat water?
Manou schreef:Morrie schreef:dat zat ik vanmorgen aan te denken, toen ik stond te wachten tot de douche een keer warm werd, maar ik heb geen tuin en geen plantjes, dus wat moet ik dan weer met dat water?
Gebruiken om de wc door te spoelen?
nine1987 schreef:Waterverbruik? Ik wil 't er niet over hebben.. We kregen paar weken terug een mailtje van 't waterbedrijf dat we 200(!!!) kuub meer hadden verbruikt..
Zat dus een lek onder 't huis.. Fijn dat ze t ook even melden als ze wat afwijkend zien..
Inmiddels gefikst, maar vind 't nog steeds enorm zuur..
Spenk schreef:Fitzroy schreef:O, dat is balen.
Ik vind dat iedereen zelf mag beslissen hoe hij/zij water gebruikt. Dat veroordelen![]()
Misschien staan anderen wel 2 x per dag een kwartier onder de douche of zetten een zwembad op. Kun je heel wat je tuin van sproeien ….
Mwah er wordt continue opgeroepen minder water te gebruiken. Waarom zou je dan blijven sproeien, veel douchen en alles?
Spenk schreef:Voor de mensen die denken dat het allemaal wel meevalt
https://nos.nl/artikel/2439282-officiee ... arse-water
Taucha schreef:Naja niet alleen meer of minder mensen het land in, maar wat dacht je van de aanmaak van nederlanders? Nu weer een stimulans erbij om maar lekker veel kinderen te maken: hoppa 9 weken extra vrij om voor de uitbreiding te zorgen.
Ik voel me bijna gediscrimineerd zo zonder kinderen met wat ik allemaal aan leuke extra’s mis.![]()
Taucha schreef:Naja niet alleen meer of minder mensen het land in, maar wat dacht je van de aanmaak van nederlanders? Nu weer een stimulans erbij om maar lekker veel kinderen te maken: hoppa 9 weken extra vrij om voor de uitbreiding te zorgen.
Ik voel me bijna gediscrimineerd zo zonder kinderen met wat ik allemaal aan leuke extra’s mis.![]()
Morrie schreef:Op het moment dat hier de planten genoeg regenwater hebben gekregen dan kan ik daarmee de wasmachine voorzien van het eerste water. De waterkoker wordt ermee gevuld. En als er vlak voor het eten gedoucht wordt dan kunnen de rijst/pasta/aardappels ermee gekookt worden.dat zat ik vanmorgen aan te denken, toen ik stond te wachten tot de douche een keer warm werd, maar ik heb geen tuin en geen plantjes, dus wat moet ik dan weer met dat water?
Urbanus schreef:Taucha schreef:Naja niet alleen meer of minder mensen het land in, maar wat dacht je van de aanmaak van nederlanders? Nu weer een stimulans erbij om maar lekker veel kinderen te maken: hoppa 9 weken extra vrij om voor de uitbreiding te zorgen.
Ja, mensen worden echt zwanger omdat ze graag die 9 weken willen innen.