Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsii schreef:Ik vind het nogal prijzig.
Menino schreef:PSvanLot schreef:@ Marjan, wat ziet het er al mooi uit!
@ Linda, wat gaaf joh, nog heel even en je woont er!
@ Knabbelgirl, Zou je de buizen niet goed kunnen isoleren? Ik vind het ook heel erg zonde om er knieschotten te plaatsen en de ruimte kwijt te zijn! Wij hebben er geen buizen oid achter lopen, maar ben heel erg blij met de mooie wand waarachter heel veel spullen komen die je zelden of nooit gebruikt.
Mijn verbouwing is lang niet zo spannend als wat jullie aan het doen zijn...
Ik heb zojuist de keuken betaald. Dinsdag begint de verbouwing en nu al een bak geld kwijt haha.
Deze kleuren gaan het worden.
Hagelwit natuurstenen blad (weet zo niet mee welk materiaal)
Donkerbruine deuren
Metalen handgrepen
Brushed koper/gouden kokend water kraan.
Zwarte wasbak.
De luxaflex bij de keuken worden ook zwart en het koper komt weer terug in de accessoires.
[ [url=m/zP6QCq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Op de foto missen links de hoge kasten.
[ [url=m/r4ZE34.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heel mooi. Vooral de handvatten ben ik weg van maar ik heb een lichte handvattenfixatie![]()
En Meine Gute. Wat een projecten met die daken......Mad respect. Zou daar nooit aan durven beginnen denk ik.
Maar het worden wel allemaal paleisjes zo te zien
Vind mezelf als heel volwassen met een volwaardig rijtjeshuis, maar al die boerderijtjes hier zijn natuurlijk de echte droom
.
Wij wilden ook een dakkapel. Meer voor de huiswaarde dan dat we het nodig hadden. Helaas kan het niet omdat de nok te laag is. Maargoed. Meer geld voor andere dingen, dus ben er niet te rouwig omBen nu hard op zoek naar een kozijnenboer. Maar niemand reageert. Ook via bokt wat tips gehad. Maar als ik offertes opvraag komt er niets.
Hoe pakken jullie dat aan? Langs gaan bij de showrooms? Bellen (ben een beetje belmoe ivm alles coördineren en bellen is niet mijn hobby
![]()
) .
Verder een hele lading zooi voor de badkamer van BVA-auctions gehaald, om onze matige badkamer toch iets op te trekkenVoor 600 euro een nieuw badkamermeubel met wastafel, een nieuwe opzet douche, nieuwe badkraan -allemaal, heel origineel, in mat zwart
- En een megagrote ronde spiegel met licht en nog twee opzet wasbakken voor de slaapkamer en het toilet dus we gaan eens kijken hoe handig we zelf zijn
Mafflinger schreef:Wij zijn bij twee leveranciers langs geweest. Allebei de adressen via mensen hier in het dorp gekregen. 1 heeft de kozijnen bij de buren geleverd, de andere heeft bij een dorpsgenoot de kozijnen geleverd.
De eerste super leverancier, maar kon bepaalde dingen niet leveren. Wij vinden bijvoorbeeld de standaard scharnieren van een kunststof deur niet mooi. De 1e wil/kon dit niet leveren de tweede wel. Ook hebben wij in onze woonkamer een serieus groot raam. Die wilde de 1e leverancier opdelen in 3 vakken, zoals het nu ook is. Dit wilde wij niet.
De 2e leverancier was daar heel flexibel en meedenkend in. Ook gaan wij al onze kozijnen zelf plaatsen de 2e leverancier hebben we echt al onze vragen kunnen stellen en altijd een goed en doordacht antwoord gekregen.
Geen idee welke regio je zit, maar anders mag je het adres van beide leveranciers hebben.
PSvanLot schreef:Kijk, dat is weer een hele stap dichterbij!!
O die muren... ik kreeg er weer nachtmerries van. Zo hebben wij heel het huis af moeten steken.. Het oude stucwerk was zo verrot. In het najaar nog de laatste twee kamers en dan is het klaar.
MarjanB schreef:PSvanLot schreef:Kijk, dat is weer een hele stap dichterbij!!
O die muren... ik kreeg er weer nachtmerries van. Zo hebben wij heel het huis af moeten steken.. Het oude stucwerk was zo verrot. In het najaar nog de laatste twee kamers en dan is het klaar.
Ja helaas moeten wij dat alsnog ook gaan doen.. wil het nog niet weten haha
PSvanLot schreef:De eerste stapjes voor de verbouwing zijn gemaakt. Gisteren fornuis en keukenblok/bar op marktplaats gezet. Er was gewoon een run op!
Keukenblok/bar aan een hele leuk jongen verkocht die zijn eerste huis gekocht had.
Dinsdag starten ze met afgraven!
[ [url=m/FasgEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OGYRgt.jpg]Afbeelding[/url] ]
Menino schreef:PSvanLot schreef:De eerste stapjes voor de verbouwing zijn gemaakt. Gisteren fornuis en keukenblok/bar op marktplaats gezet. Er was gewoon een run op!
Keukenblok/bar aan een hele leuk jongen verkocht die zijn eerste huis gekocht had.
Dinsdag starten ze met afgraven!
[ [url=m/FasgEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/OGYRgt.jpg]Afbeelding[/url] ]
snap ik wel,
die had ik ook wel willen hebben![]()
Leuk dat je er nog iemand blij mee hebt kunnen maken…!
PSvanLot schreef:Vandaag zijn ze de kachel komen inmeten!
De Lobbe compact van Leenders. Mijn vriend doet daar alle ict en communicatie. De vraag was dus niet of er een kachel zou komen, maar welke. We hebben voor de kleinste gekozen omdat dat het beste in ons interieur past. (al staat er een nieuw prototype klaar waarvan de baas hem wel bij ons wil zetten als showmodel...)
Het voordeel aan deze kachel is dat hij een vertraagde warmte heeft waardoor je niet hoeft te stoken met de achterdeur open. De zijstenen van ceramisch beton blijven nog ongeveer 6 uur op 40 graden. In de ochtend is het dus nog heel behaaglijk in huis!
Het model is iets veranderd dan op de foto. De handgreep is met leer inmiddels.
[ [url=m/cnpY0S.png]Afbeelding[/url] ]
Voorbeeldfoto.
[ [url=m/q7v0by.png]Afbeelding[/url] ]
Vanmiddag ook de tuindeuren en een groot zijraam met 2 kiep/kantelramen op de foto gezet. Die ga ik morgen op marktplaats zetten. Ben heel benieuwd of zoiets verkoopt. Zijn 4 jaar oud, en weinig gebruikt.
Luxorvalkje schreef:Zijn er hier mensen die het leuk vinden om mee te kijken naar een logische inrichting?
Ik heb al met twee apps lopen klooien, maar ik kom er niet uit. Het gaat om het creëren van een werkruimte in een kamer. Met als voorwaarde dat er dan ook een deur dicht kan ivm bellen / teams. Zodat mensen in de woonkamer er geen last van hebben.
Rosanna1990 schreef:PSvanlot, heeel mooi die kachel. Wij wouden ook graag een kachel maar doordat het huis straks zo goed geïsoleerd is doen we het niet, de warmte blijft dan te lang in het huis.
Marjan, ik vind die balken zoooo gaaf!
gaucho schreef:Ik heb kunstgras in oude en nieuwe tuin. Er zit veel kwaliteitsverschil tussen de verschillende soorten, zowel qua zachtheid als hoe het er uitziet. Grootste nadeel vind ik dat het erg warm wordt. Lekker op koel gras liggen wordt het dus niet. En echt onderhoudsarm valt ook tegen, langs de randen en door het gras komt het onkruid omhoogin de nieuwe tuin ga ik van het najaar iig een deel door plantenbak vervangen.