Verreken de kosten maar met de schade van de auto

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eretria schreef:@neon dit valt niet als een officiële uitrit maar iemand met genoeg hersencellen gaat niet andermans auto staan blokkeren.
Eretria schreef:@neon dit valt niet als een officiële uitrit maar iemand met genoeg hersencellen gaat niet andermans auto staan blokkeren.
Buurvrouw wist waarschijnlijk inderdaad niet beter. Wel echt een nare situatie dat jouw moeder gewoon geen respect heeft voor jouw persoonlijke ruimte en behoeften. Het lijkt me erg lastig voor je, zeker gezien je mentale situatie ook.
Eretria schreef:Sterker nog, juridisch gezien mag een wildvreemde op je oprit parkeren. Dat is niet strafbaar.
Evamarie schreef:Kom je zelf uit een slechte opvoeding kost het extra veel energie het anders en beter te gaan doen.
ista schreef:Eretria schreef:Sterker nog, juridisch gezien mag een wildvreemde op je oprit parkeren. Dat is niet strafbaar.
Soms is het beter om niks te zeggen, als je ergens geen verstand van hebt...Evamarie schreef:Kom je zelf uit een slechte opvoeding kost het extra veel energie het anders en beter te gaan doen.
Zucht... nou, deze kan ik persoonlijk ontkrachten. Ik denk dat het zelfs minder energie kost! Je hebt het voorbeeld gehad hoe het niet moet, dus je staat al 1-0 voor.
ista schreef:Eretria schreef:Sterker nog, juridisch gezien mag een wildvreemde op je oprit parkeren. Dat is niet strafbaar.
AaronYve schreef:TS, ipv een deurketting heb ik dit. Is veel sterker dan een ketting en ook niet van buitenaf te openen.
[ [url=m/CIDTgW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4tqDsW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Huertecilla schreef:Ik neem aan dat iedereen die reageert begrijpt dat dit een volstrekt éénzijdige versie is en Bokt, hoewel vooral een met de beste bedoelingen goedgelovig vrouwenforum, geen orakel is...
miereneter schreef:O, godzijdank, daar is eindelijk een man die het ons, goedgelovige vrouwtjes, even haarfijn komt uitleggen.
TS: ik zou nu eerst denken aan je gemoedsrust, dus sloten vervangen of een beter binnenslot.
En wat betreft alle meningen en invalshoeken: zelfs al zat je in een crisis en was je moeder terecht ongerust, ze heeft deze beslissingen niet voor jou te nemen. Ze is níet degene die de GGD voor jou moet bellen als jij dat niet wilt, en ze moet je huis verlaten als jij dat vraagt. Ze heeft jouw wensen te respecteren, ongeacht jouw problemen.
Fijn dat je vriend je begrijpt, dan sta je er niet alleen voor.
Huertecilla schreef:Ik neem aan dat iedereen die reageert begrijpt dat dit een volstrekt éénzijdige versie is en Bokt, hoewel vooral een met de beste bedoelingen goedgelovig vrouwenforum, geen orakel is...
c_alsemgeest schreef:Echt?![]()
En ik wilde hier net al mijn belanghebbende levensvragen droppen.![]()
Dan ga ik dat wel even doen op een forum met een hoog mannen-percentage.
Tnx voor de tip!
Shae schreef:c_alsemgeest schreef:Ik wordt altijd al beticht van vrij mannelijk denken en doen...
Fijn! Heb jij nog goede tips voor ons dan?