Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:In mijn ouderschapsplan staat dat een nieuwe relatie pas mag worden voorgesteld als dit met de andere ouder is besproken en als dit een serieuze relatie is.
In dit geval zou ik er ook niet mee akkoord gaan nee. Dan haalt hij ze voor overdag op en gaat wat met ze doen ofzo, brengt ze daarna weer terug.
Little_Gift schreef:Meestal zijn het de exen die meer problemen hebben met slapen of voorstellen bij/aan de nieuwe partner dan de kinderen zelf en wordt het weer maar eens op de kids geschoven om de ex zijn vat op de vorige partner te kunnen laten houden
Tiggs schreef:Joh, ze gebruikt gewoon niet helemaal het goede woord. Waarschijnlijk bedoelt ze met uitkopen dat ze recht heeft op een vergoeding omdat ze dat in het samenlevingscontract hebben afgesproken.
Little_Gift schreef:Meestal zijn het de exen die meer problemen hebben met slapen of voorstellen bij/aan de nieuwe partner dan de kinderen zelf en wordt het weer maar eens op de kids geschoven om de ex zijn vat op de vorige partner te kunnen laten houden
poes schreef:Ik bedoel het echt goed. Voor nu komt het op me over dat TS hier geen zakelijke/realistische kijk op heeft. En ik zou niet willen dat ze mogelijkheden mist omdat ze ervan uit gaat dat het wel goed komt. In de praktijk is het vaak heel anders en als alleenstaande moeder heb je echt elke kans nodig.
wemkelover schreef:poes schreef:Ik bedoel het echt goed. Voor nu komt het op me over dat TS hier geen zakelijke/realistische kijk op heeft. En ik zou niet willen dat ze mogelijkheden mist omdat ze ervan uit gaat dat het wel goed komt. In de praktijk is het vaak heel anders en als alleenstaande moeder heb je echt elke kans nodig.
Daarom die medition bij zorgeloosh. Die regelen niet alleen de afspraken op papier komt. Maar ook het financiele plaatje. Ze zoeken dingen uit, hoe zit met samenlevingscontract.
Ik ben geen eigenaar van huis. Dus nee, ik kan daar geen aanspraak opmaken. Die illusie had ik ook niet. Maar ik heb wel gewerkt en geld ingebracht en daar wordt na berekend door de notaris waar ik recht op heb.
Mijn ex was bij een advocaat geweest en die heeft tegen hem gezegd dat wij het zelf wel konden regelen omdat wij niet getrouwd zijn. Vandaar die meditor. Zij heeft gezegd dat ze gaan regelen dat niemand hier slecht eruit komt. Dat wordt onderzocht waar ik recht op heb en hij. Wat mogelijk is.
poes schreef:Tiggs schreef:Joh, ze gebruikt gewoon niet helemaal het goede woord. Waarschijnlijk bedoelt ze met uitkopen dat ze recht heeft op een vergoeding omdat ze dat in het samenlevingscontract hebben afgesproken.
Ik bedoel het echt goed. Voor nu komt het op me over dat TS hier geen zakelijke/realistische kijk op heeft. En ik zou niet willen dat ze mogelijkheden mist omdat ze ervan uit gaat dat het wel goed komt. In de praktijk is het vaak heel anders en als alleenstaande moeder heb je echt elke kans nodig.