Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy schreef:Ah ja, daar heeft m’n vriend het vaak over.
Werkt dus echt?
Mandyy schreef:Ah ja, daar heeft m’n vriend het vaak over.
Werkt dus echt?
petra8 schreef:De reden dat ik onder meer naar een Dyson kijk is omdat ik een handige manier zoek om de trap te stofzuigen. En omdat je er gemakkelijk spinrag mee van muren en plafonds zou kunnen verwijderen.
Maar als jullie daar nog handige tips voor hebben dan hoor ik het graag!
Onze badkamer wordt volgende maand opnieuw betegeld en ik dacht eerst aan een wisser voor de muren maar nu ga ik ook zeker eens kijken voor droogdoeken.
Judass schreef:Matheno schreef:
Ja!
Wij hebben een electric diffuser van Yankee Candle in het stopcontact. Airwick vind ik persoonlijk erg chemisch ruiken.
Heb je een linkje hier van? Heeft deze wel een Nederlandse stekker?
Morrie schreef:@IMJ maar wij hebben dan ook wel erg veel kalk in het water hier in de buurt![]()
Jemako doeken vind ik ook ideaal, voor de douchewanden, spiegels, ramen, kookplaat. Echt geweldig! Mijn man vindt het vieze lapjes en wil ze niet zien, dus ik berg ze altijd zo op dat hij ze niet ziet en dus niet weg kan gooien
PSvanLot schreef:Morrie schreef:@IMJ maar wij hebben dan ook wel erg veel kalk in het water hier in de buurt![]()
Jemako doeken vind ik ook ideaal, voor de douchewanden, spiegels, ramen, kookplaat. Echt geweldig! Mijn man vindt het vieze lapjes en wil ze niet zien, dus ik berg ze altijd zo op dat hij ze niet ziet en dus niet weg kan gooien
Ik heb net op de site gekeken. Heel veel keuze. Wat is nu goed om te nemen?
CKR schreef:Heerlijk topic ditalles met veel plezier doorgelezen
Wat is volgens jullie nou de tip voor streeploze ramen? Dreft of ammoniak gebruik ik al, net als nawrijven met een schone doek (hen ook al kranten geprobeerd).
Las ook wat over Jemako doeken. Ik vind ze behoorlijk aan de prijswat is er zo bijzonder aan?
petra8 schreef:Ik ben toe aan een nieuwe ramentrekker ramenwisser voor het lappen van de ramen, hebben jullie tips?