Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jen schreef:L_iek schreef:@jen, spookhuis is bij Intertoys goedkoper! Ik vond het echt heel leuk om die te bouwen.
Thanx had m daar al gezien ja. Denk dat ik m maar gewoon ga bestellen, anders krijg ik er spijt van
Wij bewaren de dozen van de grote/limited sets wel maar ze staan allemaal mooi te pronken in de kamers hoor.
Cynn schreef:Whut. Nieuw in de doos bewarenWij bewaren de dozen van de grote/limited sets wel maar ze staan allemaal mooi te pronken in de kamers hoor.
sommige mensen hebben gewoon een rare tik zeg maar
met het motto: ooit wordt het meer geld waard
bij sommige stukken heeft hij wel gelijk gehad, de vw beetle is aangeschaft voor nog geen 150 euro ofzo dacht ik en ondertussen zo'n 800 waard ofzo. Zo heeft ie meerdere lego sets liggen nog splinternieuw in de doos die best wel in waarde gestegen zijn. Soms koopt ie 2 sets, 1 om te bouwen en 1 om te bewaren. Alleen verkoopt ie nooit iets en komt er alleen maar bij. Achja hij heeft z'n lego, waar ik ondertussen ook mee besmet ben en ik heb m'n pony's
Heb ook een keer samen met iemand een partij opgekocht wat weer langzaam allemaal uitzoeken, vind ik helemaal leuk. Cynn schreef:Whut. Nieuw in de doos bewarenWij bewaren de dozen van de grote/limited sets wel maar ze staan allemaal mooi te pronken in de kamers hoor.

(E wil helpen
)

maar die is echt wel heel erg duur...
Thnx, but no thnx.
. Naast lego verkoopt hij ook playmobil en funko pop.
. Wel weer opnieuw beginnen met sparen, maar dat is niet zo erg. Hebben nu het peperkoekhuisje en het elf clubhuis, die tweede moeten we nog bouwen. En dan hebben we nog wat klein spul voor erbij te zetten. Volgend jaar wil ik er graag een trein bij en komt er ook weer een nieuw huisje.
)
)