SusanH schreef:Hier helpt de hond nog steeds.
Heerlijk

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
wendy1987 schreef:Heeft er iemand wel eens een verdelger langs laten komen? Wat kost dat ongeveer?
Ik hoor ze dus ook overdag in de muren ..
Maar daar kom ik niet bij.. en ik heb geen idee meer waar ik vallen neer moet zetten..
_Lorette_ schreef:Ja, wij hadden er drie vannacht! Ik denk dat buurpaard inmiddels al bomproof/schotproof is.
Wel gek dat een overleden soortgenoot ze dus niet afschrikt... Daar moeten ze overheen klimmen om bij de lokstof te komen.
SusanH schreef:Hier ervaring met verdelger. Prijs stond op de site, 75 euro. Gaten dichtgestopt met staalwol en wat doosjes gif geplaatst. Was eenmalig en 1 gat kon hij alleen via kruipruimte bij en dat deed hij niet. Dat vond ik wel tegenvallen eerlijk gezegd.
wendy1987 schreef:Pff, dus nog wel wat verschil ook in.. t is zo lastig omdat de oorzaak bij ons niet weg gaat. Kippen. Die niet van ons zijn....
Maar mssn maar met staalwol iig lucht gaten dicht gaan maken.. wie weet werkt dat al iets
Pallatin schreef:wendy1987 schreef:Pff, dus nog wel wat verschil ook in.. t is zo lastig omdat de oorzaak bij ons niet weg gaat. Kippen. Die niet van ons zijn....
Maar mssn maar met staalwol iig lucht gaten dicht gaan maken.. wie weet werkt dat al iets
Komen de muizen binnen bij jullie ondanks dat de kippen buiten zitten? Dat is wel heel vervelend, je zou denken dat ze dan wel buiten zouden blijven dicht bij t voer?
Ik heb gister in een soort wanhoopsdaad muizengif wat keurig in de lokdoosjes zat achter de klimboom van m’n papegaaien gestrooid. Het rotbeest kwam hondsbrutaal telkens kijken of er al wat te halen viel terwijl ik op de bank zat… en nu net is alles wat ik gestrooid had weg… zou t dan toch lukken?
wendy1987 schreef:Wat voor spul is dat dan Pien? Want dat klinkt wel fijn.... haha!
Pallatin schreef:Voor de tweede dag op rij is al het gif wat ik ‘s avonds had neergelegd ‘s ochtends compleet weg…. Ik vraag me af de muis ergens een wintervoorraad aan het aanleggen isEn het dus niet perse nu opeet…. Ga volgend weekend alles overhoop halen om te kijken of ik kan achterhalen waar t blijft en of ik dode muizen vind…