Ik ga op mijn gemakje eens snuffelen.
De kleedkamer wordt sulking room pink en voor de slaapkamer heb ik dit plaatje als inspiratie
https://www.finntage.nl/wp-content/uplo ... 0_0651.jpg
Grijs eiken is daar gewoon niet mooi bij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPareltje schreef:Een nieuw topic deze heb ik gemist. Maar ik kom graag weer mee lezen en kletsen in dit topic, al was ik in het vorige topic niet zo spraakzaam.mede ook omdat het een tikkeltje te snel ging en ik het niet bijgelezen kon krijgen haha.
Maar ik kom meteen met een vraag binnengevallen. Ik heb een donkergrijze stoffen bank (heb helaas geen foto meer, maar tussen mijn berichten kun je deze nog wel vinden) ik ben namelijk opzoek naar leuke kussenhoezen / kussens voor op de bank iemand suggesties of tips? Liefst wat lichte frisse kleurtjes, okergele hoes heb ik trouwens al dus zoek kleuren of kussentjes (verschillende maten) mag ook wat erbij past. Alvast bedankt voor het meedenken
Malenka schreef:Idinn, dank je! Het groen van de spanten is RAL6021. De kopse muren worden in eerste instantie blank multiplex. De onderste rand tot ongeveer 120cm hoog krijgt wel een kleur. Welke weten we nog niet. De vloer wordt beton behandeld met zuur zodat het er uit gaat zien als donker koper.
Senna21, dank je. Standaard zijn de platen grijs-wit. Ik ben ook heel benieuwd. Tot voor kort bestond het alleen in mijn hoofd in kleur.
karijn schreef:xPareltje schreef:Een nieuw topic deze heb ik gemist. Maar ik kom graag weer mee lezen en kletsen in dit topic, al was ik in het vorige topic niet zo spraakzaam.mede ook omdat het een tikkeltje te snel ging en ik het niet bijgelezen kon krijgen haha.
Maar ik kom meteen met een vraag binnengevallen. Ik heb een donkergrijze stoffen bank (heb helaas geen foto meer, maar tussen mijn berichten kun je deze nog wel vinden) ik ben namelijk opzoek naar leuke kussenhoezen / kussens voor op de bank iemand suggesties of tips? Liefst wat lichte frisse kleurtjes, okergele hoes heb ik trouwens al dus zoek kleuren of kussentjes (verschillende maten) mag ook wat erbij past. Alvast bedankt voor het meedenken
Leen Bakker...
xPareltje schreef:Needje schreef:Ik heb zelf okergeel en groen op m'n grijze bank.
En een schapenvacht.
Heb je misschien toevallig een foto?
DubbelFun schreef:MyWishMax schreef:Ik heb op grijze bank grijs, wit en 1 met allemaal tinten roze wit en paars.
Ik zou ipv die grijze een paarse en/of een roze nemen in dezelfde kleur als in die veelkleurige zit.