Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Loeky01 schreef:Ik gebruikte mijn AirPods ook voor Microsoft met Microsoft teams. Maar bij veel collegas werkte dat ook niet. Mogelijk werken de buds fijner of die van Sony. Ik ben gelukkig met mijn AirPods maar heb ook veel Apple apparatuur waardoor het makkelijker is.
Ook heel gelukkig met mijn Sony noise canceling koptelefoon die ook draadloos is. Kan ik iedereen aanraden
. Goede noise-cancelling hebben die.
.Nielojram schreef:Creme brûlée brander, voor het aansteken van waxine-lichtjes.
Geen half verbrande vingers meer, geen gedoe met lucifers, echt een aanrader. Bij de AZ-tion voor nix verkrijgbaar.
[ [url=m/DoUNOJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Elanor schreef:Waar ik heel blij mee ben: lage plastic bakken in de kledingkast en de vouwmethode van Marie Kondo. Ik heb niet zoveel kleding maar het was toch altijd een rommeltje op de legplanken. Nu sinds twee jaar áltijd netjes terwijl het niet meer tijd kost. Heerlijk.

Elanor schreef:Waar ik heel blij mee ben: lage plastic bakken in de kledingkast en de vouwmethode van Marie Kondo. Ik heb niet zoveel kleding maar het was toch altijd een rommeltje op de legplanken. Nu sinds twee jaar áltijd netjes terwijl het niet meer tijd kost. Heerlijk.
Nielojram schreef:Suzanne F. schreef:Daar bestaan lange aanstekers voor, ook bij de Action te verkrijgen.
En dan zestig keer klikken omdat'ie net het vuursteentje niet raakt..
Neehoor, geef mij mijn mini-vlammenwerper maar!
Telpeva schreef:Elanor schreef:Waar ik heel blij mee ben: lage plastic bakken in de kledingkast en de vouwmethode van Marie Kondo. Ik heb niet zoveel kleding maar het was toch altijd een rommeltje op de legplanken. Nu sinds twee jaar áltijd netjes terwijl het niet meer tijd kost. Heerlijk.
Ja dit
Vjestagirl schreef:Ik heb alleen nog maar legplanken voor wat dingen die ik bijna nooit nodig heb (wat onder shirtjes, korte broekjes voor onder een rok etc...). De rest hangt allemaal op 5 beugels aan de muur. Zalig, ik ga nooit meer terug naar vouwen en stapels etc... Dit is zo perfect.
Avelienvd schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb alleen nog maar legplanken voor wat dingen die ik bijna nooit nodig heb (wat onder shirtjes, korte broekjes voor onder een rok etc...). De rest hangt allemaal op 5 beugels aan de muur. Zalig, ik ga nooit meer terug naar vouwen en stapels etc... Dit is zo perfect.
Heb je daar een foto van?