Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Qua merknaam ken ik alleen Roomba maar die vind ik aardig aan de prijs.. Fillis schreef:Zijn er mensen hier die last hebben van huisstofmijtallergie en zo'n robotstofzuiger hebben? Merken jullie verschil?
Ik heb een kat en een hond en zou eigenlijk vaker moeten stofzuigen maar ik kom er niet aan toe (fysiek+cognitief zware fulltime baan en daarnaast ook nog veel van huis)...
Is bij die dingen goedkoop duurkoop of is het niet zinvol om in de middenmoot-prijs te gaan zitten? Ik weet niet zo goed waar ik op moet letten bij aanschaf van zo'n dingQua merknaam ken ik alleen Roomba maar die vind ik aardig aan de prijs..
Fillis schreef:Zijn er mensen hier die last hebben van huisstofmijtallergie en zo'n robotstofzuiger hebben? Merken jullie verschil?
Ik heb een kat en een hond en zou eigenlijk vaker moeten stofzuigen maar ik kom er niet aan toe (fysiek+cognitief zware fulltime baan en daarnaast ook nog veel van huis)...
Is bij die dingen goedkoop duurkoop of is het niet zinvol om in de middenmoot-prijs te gaan zitten? Ik weet niet zo goed waar ik op moet letten bij aanschaf van zo'n dingQua merknaam ken ik alleen Roomba maar die vind ik aardig aan de prijs..
en dat op dagen waarop ik dacht heel goed schoongemaakt te hebben
Fillis schreef:Zijn er mensen hier die last hebben van huisstofmijtallergie en zo'n robotstofzuiger hebben? Merken jullie verschil?
) leeg is en we hebben haar gekoppeld als onze Google Home.
Magrathea schreef:Ik zweer zelf bij m'n luchtreiniger, dacht altijd dat die dingen onzin waren maar 1) mijn vriend kan ineens blijven slapen zonder piepend en snotterend wakker te worden 's morgens 2) als je kijkt hoeveel stof er op de voorkant van dat ding zit!en dat op dagen waarop ik dacht heel goed schoongemaakt te hebben
![]()
ik heb de Winix Zero, niet zo duur, ik gebruik hem ook niet constant, maar het is echt een fijn ding
zonnebloem18 schreef:Een beetje naar aanleiding van dit topic en gezeur van mijn man over onze stofzuiger hebben we sinds zondag een robotstofzuiger. Als je ziet hoeveel er elke dag weer in zit schrik je best wel.
Rosebud schreef:Huishouden?? Wat is dat, ik heb altijd bewondering voor mensen waar het zo schoon en heel erg netjes is. Lukt mij niet maar ik zit er ook niet mee, natuurlijk het sanitair word uitstekend bij gehouden en de stallen en kattenbakken ook maar verder? Net zoals het uitkomt. Voordeel is wel dat al mijn volwassen kinderen extreem netjes zijn, die hebben gezien hoe het niet moest. En verder, ik heb een bordje hangen, Goh, gisteren was mijn huis nog opgeruimd en schoon, heb je net gemist.
)
Vergeet rustig dingen op te schrijven en dan gebeuren ze dus niet. Tijd geleden had ik een hulp die veel initiatief toonde, dus hoefde ik niet op te schrijven wat er moest, nu met wisselingen wel en ook om bij te houden wanneer de ramen bijvoorbeeld gedaan zijn.