Nieuwe hoekbank kopen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Faelynn

Re: Nieuwe hoekbank kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-20 21:37

Nou ik ga dinsdag voor het eerst bij een bank van marktplaats kijken, heel benieuwd, hij lijkt in goede staat te zijn, laten we het hopen :+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 09:43

Faelynn schreef:
Nou ik ga dinsdag voor het eerst bij een bank van marktplaats kijken, heel benieuwd, hij lijkt in goede staat te zijn, laten we het hopen :+

Oh spannend!
Inderdaad goed opletten, de bank waar ik was gaan kijken leek heel mooi, maar daar aangekomen zaten er veel vlekken in. Verkopers zijn helaas niet allemaal eerlijk.

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 12:16

Storm schreef:
Faelynn schreef:

Oh spannend!
Inderdaad goed opletten, de bank waar ik was gaan kijken leek heel mooi, maar daar aangekomen zaten er veel vlekken in. Verkopers zijn helaas niet allemaal eerlijk.

Nee daarom, vind het ook best wel spannend, durf nooit zo goed nee te zeggen als ik daar al ben :')
Gevraagd of de stof nog heel was en geen vlekken en daar op was het antwoord: ja alles is nog netjes.
Tuurlijk is een beetje zien dat die gebruikt is niet erg, daar is de prijs en mijn budget ook naar, maar wil niet het gevoel hebben dat ik op een smoezelige of kapotte bank zit zeg maar :Y)
gaat om deze https://www.marktplaats.nl/a/huis-en-in ... b9c5b7a618

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-20 12:42

Die ziet er wel heel netjes uit! Hopelijk is het ook echt een mooie! Wel een keurige prijs zo.

Suzanne F.
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-20 13:05

Ziet er netjes uit! En nette prijs.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 10:41

Ik ben afgelopen weekend ook superfijn geslaagd! Mega mooie hoekbank via marktplaats. Ik twijfelde wat en had het druk dus had m even opgeslagen onder mijn favorieten en kreeg ineens bericht dat ie in prijs verlaagd was en heb gelijk gereageerd. Afgelopen zaterdag opgehaald, ze had nog mensen geregeld om m in de trailer te sjouwen. Huis werd opgeleverd dus bank moest weg. Echt onwijs mooi en heel blij mee.

Onder het voorste deel op de foto zit nog een extra uittrekbaar deel, super chill!

Even flink aan de sjouw geweest en nu nog even op zoek naar twee gelijke kleden en wat grotere kussens maar heerlijk het hele weekend genoten van de nieuwe bank!

Afbeelding

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-20 12:33

Wauw Daffodil, dat is een prachtige bank! Mooie kleur ook, en wat een geluk dat die mensen er vanaf moesten.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-20 12:52

Wat leuk om te zien dat er nog best wat mensen goed slagen op MP, er wordt dus niet alleen maar zooi verkocht

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:22

eindelijk hier ook goed geslaagd op marktplaats, ondanks mijn lage budget een hele mooie leuke bank en in het kleurtje dat ik stiekem toch wel wou *\o/*
(in het echt nog mooier dan op de foto :Y) )

Afbeelding

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 15:32

Zo die ziet er ook echt supermooi uit, gave kleur!!! Fijn dat het gelukt is, soms is het de moeite waard om even de tijd te nemen.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-20 17:01

Wauw Faelynn, die is echt geweldig gaaf zeg, de kleur is super! Zeker we moeite waard geweest om te wachten!

Faelynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 17:20

gaaf he! Ben er zelf ook heel blij mee en met de kleur! Hij is zo goed als nieuw. Had niet verwacht zo iets moois te kunnen vinden voor €75 *\o/*

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 17:39

Faelynn schreef:
gaaf he! Ben er zelf ook heel blij mee en met de kleur! Hij is zo goed als nieuw. Had niet verwacht zo iets moois te kunnen vinden voor €75 *\o/*

Fijn he, als ik tegen mensen zeg dat ik 100 betaald heb voor mijn bank, geloven ze het niet.

Soms mag je best een keer mazzel hebben :)

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-20 13:30

meggiemeg schreef:
Wat leuk om te zien dat er nog best wat mensen goed slagen op MP, er wordt dus niet alleen maar zooi verkocht

Ik heb al een aantal keer een heel gave bank gekocht via marktplaats. Laatste keren nieuw gekocht in de winkel vanwege vrij specifieke afmetingen en dat is dan lastig zoeken via marktplaats.

Over een paar maanden gaan wij verhuizen en dan gaat mijn 2 jaar oude bank + 2 love seats ook op marktplaats. Die is ook ontzettend netjes en heb ik bij een heel dure zaak gekocht, hopelijk is er iemand die er net zo gek op gaat worden als ik de afgelopen 2 jaren was. Hij past helaas echt niet in onze nieuwe woning, anders ging hij mee.

https://www.het-anker.nl/zoeken/?search ... en#havanna

Inmiddels zijn wij zelf ook voor een nieuwe bank geslaagd bij Pronto. Hij is nu besteld en tegen november als wij hem nodig hebben dan istie als t goed is ook binnen :).

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-20 03:47

Die ben je vast zo kwijt JustLizz, wat een gave bank zeg!

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:33

Laatst al even aangegeven hier dat onze huidige bank te koop komt vanwege verhuizing .
De nieuwe bank hebben we gelukkig al gevonden en hoop dat we voor mijn huidige bank ook weer iemand heel blij kunnen maken.

Ik deel even de link naar mijn advertentie hier omdat hier vorige keer ook mensen zaten die hem mooi vonden :).

https://link.marktplaats.nl/m1597639213

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 10:43

Wat gaaf zeg, Storm en de anderen die een MP bank hebben. Ik heb er ook 1, maar achteraf te veel betaald voor een bank met erg duidelijke schade(ik heb hem niet uitgezocht, qua kleur en stijl heel fijn, maar grote vlekken en brandplekken van kaarsvet erin, dus wel te veel betaald voor de staat). Zou wel een andere willen, maar budget vrij krap. :') Ga over een tijdje MP wel in de gaten houden

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-20 12:29

Prachtige bank justlizz, je hebt er al een aardig bod op.

En wat balen Mywishmax, en anders deze bank voor een kleiner bedrag verkopen en een terugkopen waar je eest goed naar gaat kijken.
Wij hebben hier in Waalwijk een popup store zitten met bankstellen. Die zijn nieuw maar net niet goed genoeg om voor ee volle prijs te verkopen. Daar zitten vaak hele mooie tussen en hebben dan bv op de achterkant een haaltje of iets. Geen grote beschadigingen. Gaan vaak voor een habbekrats weg.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:35

Mijn eerste bank was ook een miskoop.....wilde perse een Ikea Ektorp maar niet goed proef gezeten, teveel doorgezakt. Vlak daarna bood een paardenkennisje een complete set aan, 3zit, 2zit en stoel, super netjes voor weinig. Die ben ik gaan halen en die andere heeft nog een jaar buiten gestaan, heerlijk om buiten op te zitten.

Nu heb ik de tweezitter nog buiten staan, de rest is weg maar toch mooi ruim 3 jaar plezier van gehad!

Succes Justlizz, die ben je zo kwijt!

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-20 13:43

Thnx allemaal! Ja het is ontzettend jammer dat we hem niet mee kunnen nemen naar ons nieuwe huis, maar daar zitten we met een erker en het past gewoon echt niet ;(

Bank is nog zo goed als nieuw, dus ik hoop dat ik inderdaad wel voor een redelijk bedrag kan verkopen want 2 jaar terug bijna 3.000 aan uitgegeven. Al snap ik dat de afschrijving op banken relatief hoog is helaas.

Banken zoeken blijft toch een lastig punt hoor. Nieuw kopen is een flinke uitgave en via marktplaats etc. is opzich prima te doen maar inderdaad wel kritisch blijven. En rustig gewoon eens een keer gaan kijken en je zeker niet verplicht voelen om het te doen als je er niet helemaal achter staat.
En neem ook de tijd om de bank te bekijken en op verschillende plekken even te zitten/voelen etc.