Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deona schreef:In 2020 is de beste mobiele airco voor iedereen verschillend. Zo zijn er veel verschillende merken waar je uit kunt kiezen. Denk ook aan de oppervlakte van de kamer e.d. Voor advies kun je kijken op https://mobieleaircos.com/mobiele-airco/
Marie111 schreef:Heeft ze ook buren?
Heet daar ook gemeld dat ze een airco ging plaatsen?
Ben namelijk wat aan het Googlen geweest en zo'n buitenunit kan gedoe opleveren, vanwege geluidsoverlast.
Maris schreef:Ik merk alleen verschil in high- medium- Low stand in de ventilatie snelheid, niet in de airco zelf.
Morrie schreef:Ik heb precies hetzelfde met de airco (ook de AEG). Zolang hij aan staat, is het lekker. Maar met 64 db kan ik niet slapen dus dan gaat hij uit en een ventilator aan. Ik zet hem op 16 graden (kouder kan niet) dan koelt ie het terug tot 20 graden, koeler kan ie niet. Nu is mijn slaapkamer wel bijna 4 meter hoog. Ik vind het wel wat teleurgesteld voor dat geld. Apparaat staat al op geluiddempende mat i.v.m. de benedenburen (die er overigens al over geklaagd hebben bij de VVE )
Maris schreef:Dus het blijft ook koel als je hem uitzet ?
En waarom nog een ventilator erbij ?
Maris schreef:Dus het blijft ook koel als je hem uitzet ?
En waarom nog een ventilator erbij ?
Maris schreef:Hier nu opeens wind en tig graden koeler. Dus airco uit en alle ramen open. Er gaat niets boven verkoelende wind !