Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noviceh schreef:Ik ben ook IKEA-fan!Vind het heerlijk om er rond te lopen en alle ingerichte knusse hoekjes te bekijken. Mijn favorieten series zijn de hektor en de stuva (voor de kinderkamers). Verder komt IKEA in ons huis vooral terug in de woonaccessoires. Wat ik wel jammer vind, is dat producten zomaar ineens uit het assortiment zijn. Had bijvoorbeeld graag nog Adum vloerkleden gekocht. En de vervanger daarvoor haalt het er bij lange na niet bij. Binnenkort moet ik weer heen, ga altijd gezellig met mn moeder en gaan daar ook ‘uit eten’
Als ik mijn kinderen meeneem, zou ik ze never nooit in de ballenbak achter later, gatsie. Wel puntje van ergernis: die droevige stem die omroept: ‘..... wilt graag opgehaald worden uit Smålland’.
Tink89 schreef:Dat laatste is gewoon een medewerker van Ikea en het heet al een hele tijd Öland.
__Sannne schreef:Wij willen eigenlijk ook even naar de Ikea om een fauteuil op te halen, hoop echt dat het niet te druk is anders komen we een andere x weer terug. Als de bezorging niet zo achterlijk duur was geweest hadden we hem gewoon besteld.
Bo_Y schreef:Ik heb net een bestelling gedaan, maar dat niet thuis bezorgen, maar ophalen voor 2,99.
Hoef ik de winkel niet in en heb wel wat ik ‘nodig’ heb..