Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

Heb alleen aangegeven dat we het niet zo fijn vonden als na 19.30 nog de klopboor in de aangrenzende muur gezet werd

Saul schreef:Gelukkig.
Bedankt allemaal.
Heb nu iig een voorbeeld hoe wij het niet gaat doen qua kinderen.![]()
De buurman stuurde net een appje dat zijn vrouw en zoontje de komende 2 weken elders zullen verblijven en slapen.![]()
Prima. Maar dan niet zeuren als we een dag niet klussen![]()
En ze voor niks vertrokken zijn.
Vriendlief lief heeft er zin in om te beginnen.
En voor mij iedere dag een verrassing als ik thuis kom
) Maarja, het is hun goed recht en zo hebben we allemaal wel eens iets (niet perse verbouwen, maar mijn buren hebben regelmatig late zomeravonden en de buren van mn vorige woning hadden kinderen die op zondagochtend vroeg in de tuin rond aan het rennen waren). Je mag gewoon blij zijn als iemand er rekening mee wil/kan houden, maar verwachten dat iemand automatisch zoiets doet is niet correct in mijn ogen. OleJon schreef:Wat een leuk plekje maken jullie ervan. En fijn dat je vriend 2 weken vrij is kan hij heel wat doen. De buren moeten niet zo zeuren. De kinderen leren er alleen maar van om door te slapen. Jullie zijn op normale tijden bezig. Er zijn mensen bij die denken dat alles om hun kind draait.
zou voor je buren vast een drama zijn

Fijn dat ze nu lekker weg zijn, kan je vriend fijn die 2 weken doorbikkelen, ben benieuwd!