Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Voorraad? Wat moet je allemaal op voorraad hebben dan?
In mijn beleving zijn altijd alleen de ongezonde producten in de aanbieding, en die koop ik nauwelijks. Laat staan dat ik daar voorraad van in ga slaan.
Wij eten eigenlijk altijd vers.
Sheran schreef:verootjoo schreef:Voorraad? Wat moet je allemaal op voorraad hebben dan?
In mijn beleving zijn altijd alleen de ongezonde producten in de aanbieding, en die koop ik nauwelijks. Laat staan dat ik daar voorraad van in ga slaan.
Wij eten eigenlijk altijd vers.
Dingen als olie, rijst, pasta, wasmiddel, vleesvervangers (als je die eet), blikken bonen...
mvdbijl schreef:Atalja schreef:2 volwassenen €100 per maand inc verzorging/wasmiddel
Hoe dan?kan ik bij je in de leer?
Ik denk dat wij incl verzorging en wasmiddel zo 300 per maand uitgeven, 2 personen.
Het ligt er zeker wel aan hoeveel mijn man thuis is, ik weet vaak op de dag zelf (laat op de middag) of hij thuis komt die dag. Hierdoor is het lastig inkopen, zeker met groente, vlees, brood.
Sky schreef:Ik moet wel bekennen dat ik schrikbarend veel mensen langs zie komen die puur voor goedkoop gaan en niet voor biologisch/duurzaam. Dat verbaast me echt, ik dacht dat wij als Nederlanders best wel besef daarvan hadden. In ieder geval in mijn omgeving wordt je wel raar aangekeken als je met kiloknaller vlees aan komt zetten.