Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannens schreef:Ik denk dat dito bedoelt dat jullie er straks zo verliefd op zijn dat jullie liever daar zitten dan in jullie woonhuis!Ik ben echt heel benieuwd naar de afwerking, ik zie zo veel dingen die ik geweldig vind.
Britt1 schreef:Sannens schreef:Ik denk dat dito bedoelt dat jullie er straks zo verliefd op zijn dat jullie liever daar zitten dan in jullie woonhuis!Ik ben echt heel benieuwd naar de afwerking, ik zie zo veel dingen die ik geweldig vind.
Haha nou inderdaad, daar ben ik stiekem ook bang voorLeuk dat je volgt! Ben benieuwd wat je zo geweldig vindt wat tot nu toe voorbij is gekomen!
Kan zelf vooral niet wachten om het in te richten
Citaat:Praktisch alles! Ik was het toen helemaal eens met die andere vloer keuze en dat in combi met het hout dat je hebt en de geweldige spullen qua inrichting die je al gekocht hebt, vind ik echt geweldig om te zien.
Britt1 schreef:Mag ik even blij doen! De foto lijkt weinig bijzonders, maar is zoveel waardEven professioneel advies gevraagd over de te bevestigen plank in de keuken. Nou het kan hoor, zwevend! Dankzij de gipsplaten
![]()
Wordt vervolgd!!
[ [url=m/RnnZBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ceetje_bokt schreef:Britt1 schreef:Mag ik even blij doen! De foto lijkt weinig bijzonders, maar is zoveel waardEven professioneel advies gevraagd over de te bevestigen plank in de keuken. Nou het kan hoor, zwevend! Dankzij de gipsplaten
![]()
Wordt vervolgd!!
[ [url=m/RnnZBu.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan je hier iets meer over zeggen? Zijn gipsplaten zo sterk dat ze een zware plank kunnen houden?
Britt1 schreef:Patroon leggen voor de keukentegels.. helemaal zo makkelijk nog niet![]()
[ [url=m/xsVBG9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Eline1510 schreef:Wauw wat een vooruitgang! Ik houd van jullie stijl, ben benieuwd naar het eindresultaat!
De vloer, toevallig van de gamma? Dan heb ik dezelfde in mijn keuken, ik ben er heel blij mee en combineert goed met hout hoor! Kan evt wel een foto laten zien, hij ligt bij mij tegen hout laminaat aan.
Snadrem schreef:Ik dacht even dat alles vreselijk krom is, maar aangezien zelfs het aanrecht een bolling heeft komt het waarschijnlijk door je cameralens. Phieuw! Het wordt leuk!!