[VOLG] Ons tweede-thuis project!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-19 16:59

O en ik zag een hele have stoel die enorm is afgeprijsd, maar twijfel of ik het moet doen. Of het lekker genoeg zit. Misschien met een goed kussen of schapenvacht erin? <<)

Afbeelding

Lipstick

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:47

Leuk!! Bij twijfel, gewoon doen :D
Met een schapenvacht lijkt het idd wel mooi denk ik. Maar het is dan ook helemaal mijn smaak zoals jullie het doen.

Maflinger_S

Re: [VOLG] Ons tweede-thuis project!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 18:50

Vind die stoel er niet zo stevig uit zien, met die dunne pootjes. Ik zou er niet in durven zitten denk ik. Wel een mooi model.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-19 18:54

Hm ja, ik heb er even op gezeten en besloten het niet te doen. Zit niet ontzettend goed....dus we slaan over!
We hebben ook al een stoel en heb bedacht dat daar dan maar het schapenvachtje in moet :)

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 16:28

Mag ik even blij doen! De foto lijkt weinig bijzonders, maar is zoveel waard :D Even professioneel advies gevraagd over de te bevestigen plank in de keuken. Nou het kan hoor, zwevend! Dankzij de gipsplaten :)
Wordt vervolgd!!

Afbeelding

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:13

Jullie zitten niet stil! Wat zal het een plaatje worden! Nog ff word dit jullie eerste huis :D

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 17:23

dito schreef:
Jullie zitten niet stil! Wat zal het een plaatje worden! Nog ff word dit jullie eerste huis :D

Haha we hebben de smaak te pakken ja! Eerste huis niet helemaal. Of begrijp ik je verkeerd? :)

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:33

Ik denk dat dito bedoelt dat jullie er straks zo verliefd op zijn dat jullie liever daar zitten dan in jullie woonhuis! :D Ik ben echt heel benieuwd naar de afwerking, ik zie zo veel dingen die ik geweldig vind.

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 17:41

Sannens schreef:
Ik denk dat dito bedoelt dat jullie er straks zo verliefd op zijn dat jullie liever daar zitten dan in jullie woonhuis! :D Ik ben echt heel benieuwd naar de afwerking, ik zie zo veel dingen die ik geweldig vind.

Haha nou inderdaad, daar ben ik stiekem ook bang voor :) Leuk dat je volgt! Ben benieuwd wat je zo geweldig vindt wat tot nu toe voorbij is gekomen!
Kan zelf vooral niet wachten om het in te richten :D

Sannens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 17:56

Britt1 schreef:
Sannens schreef:

Haha nou inderdaad, daar ben ik stiekem ook bang voor :) Leuk dat je volgt! Ben benieuwd wat je zo geweldig vindt wat tot nu toe voorbij is gekomen!
Kan zelf vooral niet wachten om het in te richten :D

Praktisch alles! Ik was het toen helemaal eens met die andere vloer keuze en dat in combi met het hout dat je hebt en de geweldige spullen qua inrichting die je al gekocht hebt, vind ik echt geweldig om te zien. *\o/*

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 18:00

Citaat:
Praktisch alles! Ik was het toen helemaal eens met die andere vloer keuze en dat in combi met het hout dat je hebt en de geweldige spullen qua inrichting die je al gekocht hebt, vind ik echt geweldig om te zien. *\o/*

Aahh leuk om te horen! Ben zelf ook echt blij! Maar ben nog een beetje twijfelachtig over de leisteenlook vloer hoor.. Had zoiets anders in gedachten (hout), maar het zal vast mooi worden! Alle stopcontacten worden ook nu gelegd op de juiste plekken, dus jaja, het wordt steeds meer wat!
Hoop straks wat meer foto's nog te plaatsen. Alhoewel het nog altijd 'verbouwfoto's' zijn natuurlijk. Maar leuk voor later :)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:09

haha ja dat bedoelde ik nav van je topic naam tweede huis project :o Gaan jullie hier wonen en huis 1 word vakantiehuis *D

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 18:17

Britt1 schreef:
Mag ik even blij doen! De foto lijkt weinig bijzonders, maar is zoveel waard :D Even professioneel advies gevraagd over de te bevestigen plank in de keuken. Nou het kan hoor, zwevend! Dankzij de gipsplaten :)
Wordt vervolgd!!

[ [url=m/RnnZBu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan je hier iets meer over zeggen? Zijn gipsplaten zo sterk dat ze een zware plank kunnen houden?

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 18:35

dito schreef:
haha ja dat bedoelde ik nav van je topic naam tweede huis project :o Gaan jullie hier wonen en huis 1 word vakantiehuis *D

Haha ja juist ja. Helaas zal dat geen optie zijn ivm verplichtingen rondom ons 'eerste' huis :) Maar wie weet zitten we er toch meer dan we denken uiteindelijk!

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-19 18:36

Ceetje_bokt schreef:
Britt1 schreef:
Wordt vervolgd!!

[ [url=m/RnnZBu.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan je hier iets meer over zeggen? Zijn gipsplaten zo sterk dat ze een zware plank kunnen houden?

De gipsplaten zijn vrij dik dus die blijken inderdaad best wat te kunnen dragen. We hebben het nu zo gedaan dat de platen de plank dus dragen in de hoek!

Afbeelding

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-19 21:00

Yes! Vrij de komende weken! Morgen weer verder aan de slag en we hopen véél vordering te gaan maken! ZIN IN!

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 14:31

Patroon leggen voor de keukentegels.. helemaal zo makkelijk nog niet |o

Afbeelding

Tymone

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:17

Britt1 schreef:

[ [url=m/xsVBG9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Super gaaf. Ik wil zo iets voor onze nieuwe tuintafel

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:33

Wauw wat een vooruitgang! Ik houd van jullie stijl, ben benieuwd naar het eindresultaat!
De vloer, toevallig van de gamma? Dan heb ik dezelfde in mijn keuken, ik ben er heel blij mee en combineert goed met hout hoor! Kan evt wel een foto laten zien, hij ligt bij mij tegen hout laminaat aan.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:14

Britt1 schreef:

[ [url=m/xsVBG9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben zo blij met deze foto! Wij hadden een mislukt project betonnen aanrechtblad (lang verhaal van 200kilo beton) en inmiddels hebben alle stukken een bestemming: verpottafel met een bak waarin eigenlijk de gootsteen zou komen, een verrijdbare bijzettafel en een ‘salontafel’ bij de buitenbanken. Nu zit in die nog een gat en door jouw foto, weet ik opeens wat we gaan doen om dat gat kwijt te raken: betegelen met dit soort tegels :)*

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-19 21:50

Eline1510 schreef:
Wauw wat een vooruitgang! Ik houd van jullie stijl, ben benieuwd naar het eindresultaat!
De vloer, toevallig van de gamma? Dan heb ik dezelfde in mijn keuken, ik ben er heel blij mee en combineert goed met hout hoor! Kan evt wel een foto laten zien, hij ligt bij mij tegen hout laminaat aan.

Ja van gamma! En ja ben heel benieuwd, dus zie graag een foto hoor!

We zijn net thuis en en echt bekaf. Er is héél veel werk verzet, maar ben toch wel echt heel content met dit plaatje <3

Afbeelding
Als het allemaal wat meer af is komt de nieuwe kraan erop en nieuwe kookplaat en afzuigkap. En niet te vergeten andere deurgreepjes :)

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 09:39

Ik dacht even dat alles vreselijk krom is, maar aangezien zelfs het aanrecht een bolling heeft komt het waarschijnlijk door je cameralens. Phieuw! Het wordt leuk!!

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-19 09:46

Snadrem schreef:
Ik dacht even dat alles vreselijk krom is, maar aangezien zelfs het aanrecht een bolling heeft komt het waarschijnlijk door je cameralens. Phieuw! Het wordt leuk!!

Ja de foto is inderdaad heel erg raar! :D Maar hopelijk krijg je een idee. En de rest is toch echt recht op de waterpas, gelukkig De vloer is wel totaal scheef trouwens, maar dat zie je niet op de foto. Wordt nog een hoop werk die recht te krijgen!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 01:26

Wauw echt heel gaaf die tegels zo! Mooi geheel mag je trots op zijn!
Wat moeten jullie nu nog allemaal doen?

Britt1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-19 08:21

Dank je Dito! Wij vinden dit ook al zo opknappen!
Er moet nog een hoop gebeuren hoor. Een aantal muren behangen en sausen. En een aantal muren het hout erop. Plafond moet nog gesausd worden ook en de vloer worden gelegd, nadat ie eerst uitgelijnd moet worden want die loopt hartstikke scheef.
Kortom, nog aardig wat werk, maar we hopen het in twee weken te kunnen doen. En dan zijn we er natuurijk nog niet: dan moet de badkamer(tje) nog verbouwd worden en twee slaapkamers en de hal helemaal worden gedaan. Maar dat plannen we allemaal voor na deze twee weken. We hebben de tijd, dat scheelt :)