Suzanne F. schreef:Maar heeft de absolute nou ook het fluffy opzetstuk? Dus is het de fluffy plus een tapijtopzetstuk?
Of is er nog meer verschil?
Ja en de kleur stang volgens mij, zijn de enige verschillen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Suzanne F. schreef:Maar heeft de absolute nou ook het fluffy opzetstuk? Dus is het de fluffy plus een tapijtopzetstuk?
Ceetje_bokt schreef:Suzanne F. schreef:Maar heeft de absolute nou ook het fluffy opzetstuk? Dus is het de fluffy plus een tapijtopzetstuk?
Volgens mij heeft de absolute twee grote stofzuigermonden, waarvan de fluffy er eentje is. En daarnaast nog verschillende andere opzetstukken waaronder de kleinere met ook een elektrisch draaiende borstels.
Suzanne F. schreef:Ja daar wil ik hem ook bestellen. Laat even weten hoe hij bevalt als je hem hebt. Ben erg benieuwd.
Bloodymary schreef:Suzanne F. schreef:Ja daar wil ik hem ook bestellen. Laat even weten hoe hij bevalt als je hem hebt. Ben erg benieuwd.
Hij is superfijn! Heb er net even het hele huis mee gezogen. Wendbaar, licht en afgaande op de recensies was ik bang dat hij heel veel herrie zou maken, maar is een stuk stiller dan onze oude stofzuiger. Ben er blij mee (al vind ik dat altijd wat dufjes klinken om blij te zijn met een huishoudelijk apparaat...).
beatje schreef:Zijn er mensen met veel dieren en haar in huis er ook blij mee ?
Selka schreef:beatje schreef:Zijn er mensen met veel dieren en haar in huis er ook blij mee ?
Ja! V8 absolute hebben wij en na een rondje heb ik een volle bak aan haar. Enige minpunt vind ik dat ik voor tapijt en matten van borstel moet wisselen. Deze borstels kun je niet bij je dragen.
De robot is leuk voor het grove werk maar de Dyson pakt ook al het zand etc. mee.