Snoerloze steelstofzuiger: de moeite waard?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:00

Suzanne F. schreef:
Maar heeft de absolute nou ook het fluffy opzetstuk? Dus is het de fluffy plus een tapijtopzetstuk?
Of is er nog meer verschil?

Ja en de kleur stang volgens mij, zijn de enige verschillen

Sempre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:03

J0anieke schreef:
Suzanne F. schreef:
Maar heeft de absolute nou ook het fluffy opzetstuk? Dus is het de fluffy plus een tapijtopzetstuk?

Ja en de kleur stang volgens mij, zijn de enige verschillen

:j

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 20:29

Suzanne F. schreef:

Volgens mij heeft de absolute twee grote stofzuigermonden, waarvan de fluffy er eentje is. En daarnaast nog verschillende andere opzetstukken waaronder de kleinere met ook een elektrisch draaiende borstels.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:26

Ceetje_bokt schreef:
Suzanne F. schreef:

Volgens mij heeft de absolute twee grote stofzuigermonden, waarvan de fluffy er eentje is. En daarnaast nog verschillende andere opzetstukken waaronder de kleinere met ook een elektrisch draaiende borstels.

Die andere opzetstukken zitten zowel bij de fluffy als de absolute

Bloodymary

Re: Snoerloze steelstofzuiger: de moeite waard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:31

De absolute is besteld. Komt morgen binnen!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:54

Bloodymary schreef:

Waar heb je hem besteld? Ik zit zo te twijfelen of ik het moet doen.
Ik heb nu een gewone Dyson maar hij is zo zwaar om die trappen op te zeulen steeds.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:06

Suzanne F. schreef:
Bloodymary schreef:

Waar heb je hem besteld? Ik zit zo te twijfelen of ik het moet doen.
Ik heb nu een gewone Dyson maar hij is zo zwaar om die trappen op te zeulen steeds.

Bij Coolblue.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:32

Ja daar wil ik hem ook bestellen. Laat even weten hoe hij bevalt als je hem hebt. Ben erg benieuwd.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:58

Ik heb dan niet de Absolute maar de Fluffy en ben er erg blij mee!
Wij hebben geen trappen maar hij zou er prima geschikt voor zijn, hij is niet zwaar en je kan die stofzuigmonden evt ook direct op het reservoir klikken. Dan heb je geen steel ertussen zitten.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:08

Deze steelstofzuiger gebruiken wij al een aardig poosje. Hij bevalt goed plus onder de bedden en kasten is hij erg makkelijk in het gebruik :D

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 17:08

Hier ook de V8 absolute besteld bij de dyson webshop met ing rentepunten (50 euro korting) voor totaal 345 euro.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 14:07

Suzanne F. schreef:
Ja daar wil ik hem ook bestellen. Laat even weten hoe hij bevalt als je hem hebt. Ben erg benieuwd.

Hij is superfijn! Heb er net even het hele huis mee gezogen. Wendbaar, licht en afgaande op de recensies was ik bang dat hij heel veel herrie zou maken, maar is een stuk stiller dan onze oude stofzuiger. Ben er blij mee (al vind ik dat altijd wat dufjes klinken om blij te zijn met een huishoudelijk apparaat...).

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 14:50

Bloodymary schreef:
Suzanne F. schreef:

Hij is superfijn! Heb er net even het hele huis mee gezogen. Wendbaar, licht en afgaande op de recensies was ik bang dat hij heel veel herrie zou maken, maar is een stuk stiller dan onze oude stofzuiger. Ben er blij mee (al vind ik dat altijd wat dufjes klinken om blij te zijn met een huishoudelijk apparaat...).

Ik had precies hetzelfde, alleen op de max stand word ik wel echt doof, maar ben er achter dat ik die helemaal niet nodig heb, ook niet op het tapijt.. :')

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 15:16

Oh, dan heb ik die waarschijnlijk nog niet eens geprobeerd. Heb hem zo aangezet als hij was. En dat zoog al goed. Moet nog alles doorlezen en ontdekken.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:15

Één voordeel van de max. Stand: na 10 minuten is hij leeg :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 18:25

Ceetje_bokt schreef:
Één voordeel van de max. Stand: na 10 minuten is hij leeg :D

Is dat een voordeel?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 08:25

Dus jullie zijn er wel blij mee? Ik zag dat de Motorhead goedkoper was maar die heeft maar 1 grote borstel en niet dat kleine motorborsteltje. Die lijkt me wel fijn voor de banken en de trappen eigenlijk dus die wil ik er dan wel bij.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:18

Zijn er mensen met veel dieren en haar in huis er ook blij mee ?

Sclimpre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:31

Sinds kort de V8 in huis! Heel blij mee, maar ik heb hem wel heel bewust gekocht voor naast de gewone stofzuiger en niet in de plaats van. Daarvoor is het reservoir veel te klein. Ik gebruik hem vooral om snel even het kantoor te stofzuigen. Ook ideaal om bv met het kleine borsteltje toetsenborden stofvrij te maken.
Wel jammer dat er maar 2 standen zijn. Ik vind de normale stand een beetje te flauw, al kan dat maar een indruk zijn en de max is dan weer het andere uiterste.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:48

Mijn vriend heeft bij aliexpress een aan de dyson V6 vergelijkbare steelstofzuiger gekocht. Ideaal ding! Verwisselbare accu’s en een hoop bijzetstukken. T was alleen een heel gedoe met de levering

https://s.click.aliexpress.com/e/bQHazFE

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:55

beatje schreef:

Ja! V8 absolute hebben wij en na een rondje heb ik een volle bak aan haar. Enige minpunt vind ik dat ik voor tapijt en matten van borstel moet wisselen. Deze borstels kun je niet bij je dragen.

De robot is leuk voor het grove werk maar de Dyson pakt ook al het zand etc. mee.

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:23

Selka schreef:
beatje schreef:

Ja! V8 absolute hebben wij en na een rondje heb ik een volle bak aan haar. Enige minpunt vind ik dat ik voor tapijt en matten van borstel moet wisselen. Deze borstels kun je niet bij je dragen.

De robot is leuk voor het grove werk maar de Dyson pakt ook al het zand etc. mee.

Ik heb geen tapijten dat scheelt,we hebben natuursteen en hout.Ik doe altijd eerst een snelle veegronde voor het meeste haar weg te halen en dan pas de stofzuiger.Maar deze lijkt me makkelijker te pakken tussendoor.

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 10:27

Dan kan ik het zeker aanraden. Op tegels en hout doet ie heel goed zijn werk. Ik pak m zelf ook sneller omdat het minder gedoe is.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 13:52

Ik heb twee honden en sinds de V8 is de bank zuigen bijna (!) een feestje. Ik gebruik dan dat kleine voetje met motor en dan is het snel gepiept met mijn oude stofzuiger was het echt een heel vervelend werk.

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 13:58

Ik heb twee katten, waarvan één langhaar. Ook enorm veel haar dus in huis, nu zeker gezien het weer. Ook de V8 absolute en werkt super! En inderdaad ook de bank (en de zijkanten van het bed :D ) met dat kleine voetje is zó gepiept :)