Ik kan geen huis vinden in Utrecht / Op straat met kids?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:47

Sabri schreef:
@Aillil; ik weet niet wat voor ander topic jij het over hebt? Ik denk dat men in eerste instantie nog best redelijk is geweest en TS gewaarschuwd heeft haar profiel af te schermen, in haar eigen belang! En belang van de kids wellicht!
Beetje zoeken hier, met m'n vorige bericht kom je een heel eind.

Het kwam binnen meerdere topics terug, alles wat jullie vrouwen werd aangedaan is de schuld van mannen en iedere man is een potentiële verkrachter en/of moordenaar. Maken ze een foto, pas op, morgen komen ze je verkrachten. Topless zonnen? Absoluut niet doen, al de mannen kijken en voor je het weet verkrachten ze je, of je ze maken foto's en plaatsen die online. Zijn ook voornamelijk mannen uit een bepaald 'gebied'. en geloof me, dit was binnen al die topics, min of meer de algemene opinie.

Iedere vrouw moet zich volledig veilig voelen en de man mag niets doen. Waar ik het overigens mee eens ben, laat dat duidelijk zijn.

Komt er vervolgens hier een vrouw die niet binnen jullie plaatje past en whoppa, het ligt opeens aan TS de vrouw en niet aan mannen.

Dat noem ik inderdaad behoorlijk hypocriet.

Practice what you preach ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:49

nynke55 schreef:
Ik zie de ironie niet? Deze vrouwen worden nagefloten door mannen enz. En dat hoort niet, maar het gebeurd wel. Net zo goed dat eventuele verhuurders TS hierom weigeren. Dat hoort ook niet, maar gebeurt wel, daar kun je rekening mee houden of niet, net wat je zelf wil.
Mijn punt is dat het volgens veel vrouw, binnen veel gebieden, altijd aan de man ligt. De man mag niet fluiten, de man mag niet kijken, de man mag niks.

Tenzij het opeens niet in het plaatje hier op Bokt past, dan ligt het opeens aan een vrouw. Waarom geldt dit dan niet voor TS, ik neem aan dat ze berichten ontving van mannen. Daar ligt het toch altijd aan?

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:50

Ailill; schrijf eens vaker gewoon wat je denkt. Hoewel ik wel van mening ben dat mannen vrijpostiger lijken te worden dan eerst en dat niet een geheel goede ontwikkeling vind (met als tegenhanger de metoo die op een gegeven moment weer overdreven de andere kant op sloeg).

Ik vind het haast bizar hoe op bokt je hele achtergrond naar voren kan worden gehaald. Dat gaat toch veel verder dan de essentie van het probleem van TS?

De verhalen worden groter en groter :Y)

De tip van het afschermen van bepaalde informatie; ja. Maar de verzinsels die er bij komen; nee.
Laatst bijgewerkt door Snorlex op 13-08-18 23:57, in het totaal 5 keer bewerkt

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:50

peach2001 schreef:
ow.. ik zeg vaak sloerie of slut tegen mijn merrie's eigenlijk. en kinky vind ik niet seksueel :n

en knuffelslut, dat je graag met iedereen knuffelt is imo niet seksueel. als knuffelen seksueel is dan is er iets erg mis met onze samenleving.

Maar ja, dat kan voor iemand anders wel seksueel zijn misschien. naaldhakken ook. en rokjes.

Ik citeer maar gewoon even uit het online woordenboek: “kinky bijv.naamw.Uitspraak: ['kɪŋki] sterk afwijkend van de (seksuele) norm en daardoor aantrekkelijk” & “1) Licht pervers 2) Pikant“ :+

Even voor de duidelijkheid, ik heb hier verder niks over seks of bdsm gezegd. Dat was iemand anders.. maar ik begrijp wel waar het vandaan kwam.
Laatst bijgewerkt door _Ekenna op 13-08-18 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:51

Geen idee waar je het over hebt Aillil en ik zeg nergens dat de ts ergens aan schuldig is, wel dat ze moet oppassen wat ze online zet als mama omdat er helaas mensen zijn die haar kinderen daarop zouden kunnen aanvallen.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:53

Ik noem TS en mensen die denken dat verhuurders niet op Facebook kijken en daar wel degelijk conclusies uit trekken eerder nogal naïef. Ts komt mogelijk wel op straat met drie kinderen en legt de prioriteit dan bij een tantra-kampeerweekend?
Mensen proberen hier TS en haar kids vooral te beschermen en te zorgen dat ze mogelijk wel serieuzere aanbiedingen kan krijgen. TS zegt zelf nogal last te hebben van seksueel getinte aanbiedingen. Dan heb je mijn inziens nogal een plaat voor je kop als je dat al niet op voorhand met zulk soort online info had zien aankomen. Dat is toch niet hypocriet om dit TS te laten weten dat het mogelijk zou helpen dit niet zo online met iedereen te delen? Tenzij TS juist wel gecharmeerd is van huizen voor seks/tantra/knuffel/bdsm ed maar in haar openingspost zegt ze zelf dat soort reacties niet fijn te vinden, terwijl haar eigen Facebook er haast vol mee staat
Laatst bijgewerkt door Sabri op 13-08-18 23:58, in het totaal 1 keer bewerkt

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:57

Sabri schreef:
Ik noem TS en mensen die denken dat verhuurders niet op Facebook kijken en daar wel degelijk conclusies uit trekken eerder nogal naïef. Ts komt mogelijk wel op straat met drie kinderen en legt de prioriteit dan bij een tantra-kampeerweekend?
Mensen proberen hier TS en haar kids vooral te beschermen en te zorgen dat ze mogelijk wel serieuzere aanbiedingen kan krijgen. Dat is toch niet hypocriet?

Er werd imo geen persoonlijke mening over TS en haar doen en laten gegeven, alleen werd benoemd dat de reacties hier nogal hypocriet zijn.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:57

Snorlex schreef:
Ailill; schrijf eens vaker gewoon wat je denkt.

Ik vind het haast bizar hoe op bokt je hele achtergrond naar voren kan worden gehaald. Dat gaat toch veel verder dan de essentie van het probleem van TS?

De verhalen worden groter en groter :Y)

De tip van het afschermen van bepaalde informatie; ja. Maar de verzinsels die er bij komen; nee.
Ik probeer het juist wat minder te doen :')

Dat is inderdaad ronduit schandalig, het ligt blijkbaar bij sommige mensen in hun aard om dit te doen.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 23:58

Kinky is afwijkend, anders. kinky haar bijv is niets seksueels aan. en als ik bij kinky curl haar bestel krijg ik heus geen clip ons die van schaamhaar gemaakt zijn ofzo.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:00

Percy schreef:
Geen idee waar je het over hebt Aillil en ik zeg nergens dat de ts ergens aan schuldig is, wel dat ze moet oppassen wat ze online zet als mama omdat er helaas mensen zijn die haar kinderen daarop zouden kunnen aanvallen.
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen :)

Ik las i.i.g. meermaals dat het aan TS ligt dat ze zulke berichten (van mannen) ontvangt. Terwijl het 'normaal' hier op Bokt altijd aan de man ligt. En daarnaast, hoe sommige mensen TS hier bespreken is ronduit schandalig. En dan het wegwuiven onder willen helpen :wave:

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:01

Het is nog erger Ailill: in zgn lastigval topics word stelselmatig geroepen dat een vrouw desnoods naakt over straat moet kunnen zonder lastig te worden gevallen.
Tevens mag er nooit commentaar geleverd worden op een vetrolletje of hangtieten. We moeten elkaar accepteren zoals we zijn, roept men altijd.

TS is echter de grote uitzondering op alle regels? Hoogst interessant en zeer hypocriet. ;)

TS: succes met je zoektocht en blijf gewoon doen wat je leuk vind, de wereld is vrij! :)

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:03

Ik zie dat hypocriete niet zo sterk. Eerder waarschuwingen van wat in deze huidige markt nou eenmaal niet handig zou zijn. Verder is de toon vooral dat TS moet doen wat ze wil doen, alleen het haar mogelijk dan wel belemmerd in haar zoektocht en ze mogelijk ook sexuele aanbiedingen ermee uitlokt! En daar was TS juist niet van gediend begreep ik uit haar openingspost.
En er zitten op bokt nou eenmaal een overschot aan vrouwen dus toch logisch dat vrouwen meer reageren? Daarnaast verwijst ze je om in haar Facebook te kijken dus is het logisch dat je daar dan ff doorheen scrollt voordat je een besluit neemt het wel of niet te delen.
Laatst bijgewerkt door Sabri op 14-08-18 00:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:06

Palmera schreef:
Het is nog erger Ailill: in zgn lastigval topics word stelselmatig geroepen dat een vrouw desnoods naakt over straat moet kunnen zonder lastig te worden gevallen.
Tevens mag er nooit commentaar geleverd worden op een vetrolletje of hangtieten. We moeten elkaar accepteren zoals we zijn, roept men altijd.

TS is echter de grote uitzondering op alle regels? Hoogst interessant en zeer hypocriet. ;)

TS: succes met je zoektocht en blijf gewoon doen wat je leuk vind, de wereld is vrij! :)
Dank u voor de aanvulling, dit bedoel ik inderdaad _O-

En inderdaad TS, ik hou al een tijdje m'n ogen voor je open. Mocht je hulp nodig hebben bij het schrijven van een advertentie, ik help je graag. Ik stond vorig jaar ook op straat, buiten mijn schuld om. Nu staat het er hier niet om bekend dat de huizen voor het oprapen liggen, dus ik zag het niet positief in. Goede tekst, foto en ik kon datzelfde weekend bij meerdere huizen gaan kijken en kon zelfs kiezen. Ik zeg niet dat dit voor jou ook gaat werken, maar zo'n tekst en een netwerk kunnen al een hoop doen.

Al ben ik wel van mening dat je wellicht wat eisen bij moet stellen, of i.i.g. juist prioriteren.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:10

peach2001 schreef:
Kinky is afwijkend, anders. kinky haar bijv is niets seksueels aan. en als ik bij kinky curl haar bestel krijg ik heus geen clip ons die van schaamhaar gemaakt zijn ofzo.

:')
Google eens op “kinky tantrica” zoals dat op d’r profiel staat. Dan kom je op een hele hoop seks uit. +:)+

Maar dat is niet het punt.. het punt is dat potentiële verhuurders “cuddleslut” en “kinky tantrica” kunnen associëren met seks en bdsm (bdsm; die link had ik nog niet gelegd, en leg ik nu nog steeds niet... ik neem dit maar even over van iemand die dit zei) en weet ik veel wat nog meer. En dat die mogelijke verhuurders misschien niet zitten te wachten op zo’n persoon in hun huis en ze dus woningen onnodig misloopt. Dat jij het niet zo ziet, of hoe ik het zie heeft er weinig mee te maken, want ik neem aan dat wij beiden geen huis te huur hebben voor d’r.

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:12

peach2001 schreef:
Aan de reacties te zien weten weinig mensen wat tantra (meditatie) inhoud.

En hoe ongelofelijk mijlenver het verwijderd is van seks.

En een compleet universum verwijderd van BDSM.

als je niet weet wat het is onthoud je dan van commentaar...

Helemaal mee eens!

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:20

Zoals in zoveel richtingen heb je ook in tantra diverse stromingen. In ieder geval houdt TS zich ook bezig met extatic BDSM en komt uit als zijnde soort van sekswerker, zoals op haar site te lezen valt. Prima als TS zich daar oké bij voelt. Alleen nadeel, dan lijkt me dat andere verhuurders zich toch nog eens achter de oren zullen krabben maar ik kan het mis hebben..dat is niet hypocriet maar ik denk eerder een realistisch gegeven.
Het feit is de dreiging voor TS om op straat te komen staan inclusief kindjes. Dat lijkt me nou niet bepaald een fijn vooruitzicht. En ik krijg niet de indruk dat TS nou veel moeite doet om alles op alles te zetten om dit te voorkomen. In zo'n situatie kun je toch beter actie ondernemen en je hersens gebruiken ipv een heel weekend aan tantra op te offeren. Komt gewoon op mij niet echt gemotiveerd over.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:30

Sabri schreef:
En ik krijg niet de indruk dat TS nou veel moeite doet om alles op alles te zetten om dit te voorkomen.

Omdat ze doet wat ze doet? Fraaie conclusie, hoor, wees maar trots op jezelf. ;)

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:34

Sabri schreef:
Zoals in zoveel richtingen heb je ook in tantra diverse stromingen. In ieder geval houdt TS zich ook bezig met extatic BDSM en komt uit als zijnde soort van sekswerker, zoals op haar site te lezen valt. Prima als TS zich daar oké bij voelt. Alleen nadeel, dan lijkt me dat andere verhuurders zich toch nog eens achter de oren zullen krabben maar ik kan het mis hebben..dat is niet hypocriet maar ik denk eerder een realistisch gegeven.
Het feit is de dreiging voor TS om op straat te komen staan inclusief kindjes. Dat lijkt me nou niet bepaald een fijn vooruitzicht. En ik krijg niet de indruk dat TS nou veel moeite doet om alles op alles te zetten om dit te voorkomen. In zo'n situatie kun je toch beter actie ondernemen en je hersens gebruiken ipv een heel weekend aan tantra op te offeren. Komt gewoon op mij niet echt gemotiveerd over.
Als je na het schrijven van zo'n bericht op enter drukt, schaam je je dan niet?

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:37

Percy schreef:

En dan leg je als mamma uit dat je mag zijn wie je bent en moet doen waar je gelukkig van word. Omdat dat je een gelukkig mens, gelukkige partner en gelukkige moeder maakt later.

En dan leg je ook uit aan je kinderen dat er helaas bekrompen mensen zijn die je veroordelen, maar dat dat geen reden is om niet jezelf te zijn.

Of wilde jij als boodschap aan je kinderen meegeven dat je je moet aanpassen als je iets anders over sex en relaties denkt dan de rest van NL?

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 00:43

Tantra is een state of mind die je bereikt door meditatie, concentratie, je bewust zijn van al je zintuigen, ademhaling, hartslag etc. Je bent gauw een uurtje bezig en daarna blijf je nog wel een uurtje in die state of mind.

Dan kun je vervolgens veel dingen doen;

je kunt in bewustzijn hele fijne seks (of knuffelsessies) hebben met je partner (die bijvoorkeur dan ook in die state of mind is)
je kunt het integreren in je werk, de omgang met mensen om je heen, dingen die je eet, ziet, voelt, proeft etc.
of, wat veel mensen doen en waardoor tantra een plek heeft gekregen kort naast bdsm, je gebruikt je verscherpte zintuigen en hogere bewustzijn nivo om een extra dimensie aan je bdsm ervaring te geven.

Tantra word gebruikt om een nieuwe dimensie te geven aan seks en bdsm, maar het is niet seksueel an sich.

Er is wel verrekte veel vraag naar tantra coaching van mensen die het willen integreren in hun seksuele (of bdsm) leven.

Bdsm is overigens ook niet per definitie seksueel.

Dus ja, dat ze zich, omwille van haar inkomen, verdiept heeft in de grote vraag vanuit bdsm is logisch lijkt me. Als je een product wil verkopen moet je je aanpassen (ook je website) naar je grootste doelgroep.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:04

Palmera schreef:
Sabri schreef:
En ik krijg niet de indruk dat TS nou veel moeite doet om alles op alles te zetten om dit te voorkomen.

Omdat ze doet wat ze doet? Fraaie conclusie, hoor, wees maar trots op jezelf. ;)

Als je in nood zit, zelfs op straat dreigt te komen staan, dan begrijp ik niet dat je rustig een weekend tantra met kids gaat houden en ook maar even niet online bent terwijl je notobene die avond ervoor hier een soort noodoproep doet waarin ook de nodige aanbiedingen zijn geweest.

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:05

Ts, ik hoop dat je gauw een fijne woning vindt!

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:05

Ailill schreef:
Sabri schreef:
Als je na het schrijven van zo'n bericht op enter drukt, schaam je je dan niet?

Nee, heb je daar soms zelf wel vaak last van ofzo omdat je deze vraag stelt?
Ik ben wel geinteresseerd na te denken hoe mensen zoals bv TS in zulk soort situaties komen, en dan ben ik ook wel geïnteresseerd in de omstandigheden, zeker als deze zo in de openingspost aan je worden aangeboden om zelfs te delem. Om zo mogelijk na te denken waar het klem kan lopen of hoezo TS klem loopt.
Laatst bijgewerkt door Sabri op 14-08-18 01:12, in het totaal 2 keer bewerkt

A3a1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:11

Mijn god wat een bagger weer....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 01:15

Wellicht is het een idee om dit elders te bespreken? :) Ik vind deze discussie in dit topic namelijk even ongepast als het feit dat TS haar leven op dergelijke manier wordt besproken.

Weltrusten. :)