Sabri schreef:Beetje zoeken hier, met m'n vorige bericht kom je een heel eind.@Aillil; ik weet niet wat voor ander topic jij het over hebt? Ik denk dat men in eerste instantie nog best redelijk is geweest en TS gewaarschuwd heeft haar profiel af te schermen, in haar eigen belang! En belang van de kids wellicht!
Het kwam binnen meerdere topics terug, alles wat jullie vrouwen werd aangedaan is de schuld van mannen en iedere man is een potentiële verkrachter en/of moordenaar. Maken ze een foto, pas op, morgen komen ze je verkrachten. Topless zonnen? Absoluut niet doen, al de mannen kijken en voor je het weet verkrachten ze je, of je ze maken foto's en plaatsen die online. Zijn ook voornamelijk mannen uit een bepaald 'gebied'. en geloof me, dit was binnen al die topics, min of meer de algemene opinie.
Iedere vrouw moet zich volledig veilig voelen en de man mag niets doen. Waar ik het overigens mee eens ben, laat dat duidelijk zijn.
Komt er vervolgens hier een vrouw die niet binnen jullie plaatje past en whoppa, het ligt opeens aan TS de vrouw en niet aan mannen.
Dat noem ik inderdaad behoorlijk hypocriet.
Practice what you preach