Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Jolliegirl schreef:Lieshorses schreef:Wat de fiets boeit die bevoorrading nou weer?Heb vandaag ook in de winkel gestaan de hele dag en geen kip die nu langs komt hoor. Heel de stad was uitgestorven en dat is meer dan logisch. Wij sloten als drogist dan al om 15:00 uur maar zat winkels die nog open waren om 16:30 en snap daar echt niks van.. Niemand komt nu een paar schoenen of een dure tas bij je kopen hoor..
Lekker geldverspilling al die mankracht inzetten voor zo'n dag als deze.
Wat een ondoordachte reactie...
Ik heb het over supermarkten bijvoorbeeld.
Niet een of andere schoenenwinkel of drogist!
Jolliegirl schreef:Ho even.
Ik hoef geen boodschappen te halen, ik heb alles prima in huis.
Ik vind het jammer dat je nu persoonlijk begint te worden.
De strekking arrogant heeft helemaal niets te doen met dit topic of mijn mening.
Jammer!
Zie dat je gelijk je bericht deels aanpast. Dat siert je!
Dus ik heb geluk dat m'n koelkast toevallig goed gevuld was, we kunnen wel een dag of 2 zonder supermarktbezoek denk ik
coldsummers schreef:Jolliegirl schreef:Veiligheid gaat zeker voor!
Dat levert vertraging op.
Maar de meeste bedrijven rijden wel gelukkig.
Ja dat is ook zo, gelukkig wel. Iedereen reed/rijdt hier super voorzichtig.
Ik reed naar huis en ik had een bumperklever, snap jij het? Met dit weer lekker even bumperkleven.
Vouw jezelf even om een boom maar laat mij daarbuiten! Echt, dat soort mensen... Shiloh schreef:Weet je wat ondoordacht is? Niet gewoon zaterdag je boodschappen hebben gedaan met de weersvoorspelling en vandaag nog afhankelijk zijn van een supermarkt. En dan nog raar opkijken als die niet helemaal propje vol ligt.
Meestal mag ik je wel Jolliegirl. Maar vandaag vind ik je maar een arrogante *vul zelf maar in*.

bruintje123 schreef:Shiloh schreef:Weet je wat ondoordacht is? Niet gewoon zaterdag je boodschappen hebben gedaan met de weersvoorspelling en vandaag nog afhankelijk zijn van een supermarkt. En dan nog raar opkijken als die niet helemaal propje vol ligt.
Meestal mag ik je wel Jolliegirl. Maar vandaag vind ik je maar een arrogante *vul zelf maar in*.
Er zijn ook mensen die zaterdag en zondag werken en daarom een dag als vandaag boodschappen doen.
Dus over ondoordacht maar niet te spreken
HorseTopShop schreef:
normaal ga ik fietsen maar dat durfde ik niet aan. Ik was al onderuit gegaan met de fiets vanmiddag, was echt op een verraderlijk stuk waarop het totaal niet glad leek
bruintje123 schreef:Siloh, ga eens de echte wereld in. Een ziekenhuis heeft echt niet voor zoveel mensen eten over.
Echt kom op, hoe kom je erbij.
Misschien moet je er eens gaan werken.
En op vrijdag was niet bekend dat het vandaag zou sneeuwen. Het zou vandaag regenen namelijk.
En nee ik haal 1 keer in de week boodschappen en dan is er ook echt niets over. Ook niet in de vriezer.
Electra63 schreef:HorseTopShop schreef:
Ik vind het eigenlijk niet kunnen. Hoe komen mensen nu thuis of op het werk om een nachtdienst te gaan draaien?

Jolliegirl schreef:Ach, ik zal deze discussie niet verder aangaan met je als je persoonlijk blijft.
Ik gaf MIJN mening.. De IK VIND versie..
Wie ben jij om dan te zeggen dat ik arrogant ben...
Dit vind ik jammer.