Hihi anderen zien liever asfalt en tegelzaad en vinden alles groener ean dat al een wildernis.
mar vorige eigenaar hield ook van groen dat zet ik gaag voort alleen met iets minder werk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
voor staat nu een oud bankje dat van vorige eigenaar daar is achter gebleven. Zit daar soms in het zonnetje. Met stevige hekje kan ik dan ook wat gemakkelijker fikjes voor erbij laten als ik wat verzin voor laatste stukje dat open is. Twee stoeltjes erbij vinden dan nog, ga wel een keer bij tweedehands zaak kijken of ze bistro stoeltjes hebben.
een beetje vrouw houdt van groot toch.
maar mijn oude was langzaam aan aan vervanging toe, te groot te lomp en zwaar, te oud en niet scherp meer. Was van mijn vader geweest en minstens 20 jaar oud maar mogelijk eerder 30 of meer.
goede werkbank, hamerboor, decoupeerzaag, cirkelzaag en tafel, schuurmachine zowel blok als vlak, soldeerspullen, electrische schrobzaag, strimmer, onkruidding, schredder en een mooie nieuwe heggeschaar dus.
dat is een andere orde en wordt heel lastig alleen ivm soort klus en mijn gebrek aan lengte
karuna schreef:Dank je. Inmiddels staat peer al op zijn nieuwe plekje. Alsof ie er altijd heeft gestaan,had alleen alleen ene klein handschepje tot mijn beschikking
. De zwarte grasjes die mee zijn moeten nog. Die gaan zo even de schuur in hier om bevriezen te voorkomen, moet overleggen waar gv ze wil hebben.

vandaag minibeetje gedaan. Nou ja zitten worstelen met vier schroeven in een hardhouten schutting.
een rode klimroos voor achterste schutting waar nu ook schilderij hangt voorlopig. Een roze bodembedekker laagblijvende voor voortuin. Achter de kale gras tegen de straat aan is een keeg vak ontstaan. De lavendel daar was dood en de andere twee planten hebben winter niet overleefd. Is de zelfde licht roze kleur die ook aan andere kant als struik staat. En een gele gewone struikroos met geur voor in een legkomende grote bak voor. De camelia is voor een zelfde grote bak achter.

moet wel komt teveel onkruid steeds ben ertegen vechten moe. Komt op grind stuk bestrating en stukje voor waar oa zevenblad en hop en elsopschot blijft komen Kimbers schreef:500m2 maar een achtertuintje spatter?
karuna schreef:Pfff 180 kilo gehad nog 27 keer 20 kilo te gaan. Zakken brekerszand. Besloten dat deels te gaan gebruiken als terrasstuk. Ook bambe rolschermen voor achterschutting aan buitenkant. En tegen mijn principe in gifmoet wel komt teveel onkruid steeds ben ertegen vechten moe. Komt op grind stuk bestrating en stukje voor waar oa zevenblad en hop en elsopschot blijft komen

dus tsja wat daarmee te doen.
Toch zand erover heen kiepen of toch alles grind maken. Brekers zand raak ik wel kwijt op andere plekken eventueel. Of kan terug naar de winkel wat over is