Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat ik ook maar weer (4e kleurtje inmiddels
) het muurtje naast mijn kant vh bed heb gedaan
En nóg heb ik over

Maar het is dan ook wel een heel mooie kleur, dus die kun je best op verschillende plekken in huis hebben. Beter dan paasgeel. 
Ik heb de tape expres iets van de rand af geplakt, zo is er een overlap van 2 mm tussen het wit en grijs zodat ik zeker weet dat ik straks geen plekken heb waar geen lak op zit.

ikke schreef:Dat groene randje is eigenlijk wel heel leuk. Kun je dat er niet gewoon met lak in maken?
Toch heb ik niet zoveel met kikker groen hihi. Maar het is wel een geinig patroontje zo.
Ik snap wel wat je bedoelt. Het kriebelt mij nu ook wel om de zoldertrap te doen maar misschien dat ik die in de meivakantie aanpak. Jolien87 schreef:chamion, ook al zulke charmante kleuren.Ik snap wel wat je bedoelt. Het kriebelt mij nu ook wel om de zoldertrap te doen maar misschien dat ik die in de meivakantie aanpak.
Echt wie dat ooit bedacht heeft mag worden opgehangen
En dat is dus trap naar de eerste verdieping. En deze lijkt inderdaad vrij donker. Boven is het blauw dus vervangen door babygeel (want dat is zo leuk kleurtje
) Maar deze is dan wel weer heel licht
En dit weekend heb ik vandaag een sportactiviteit en daarna verjaardag, dus dat schiet ook niet op en morgenochtend iets met paard. Dus misschiennnn...morgenmiddag de muur.