Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
phormicola schreef:Nadat ik vrij laat mijn rijbewijs heb gehaald (ik was 30) heb ik een aantal auto's gehad. Allemaal onder de 1000 euro en ook absoluut geen cent méér waardIk gaf er niets om. Als het maar reed en ik er iets van de ikea in kon vervoeren.
Voordat ik van Limburg terug verhuisde naar de Zaanstreek heb ik mijn laatste auto (Opel Corsa) verkocht. Hier heb ik alles bij de hand en alles is op de fiets te bereiken. Voor mijn peuter heb ik een leuke fietskar erachter hangen zodat ze niet gek wordt van de kou in de winter.
Maar de laatste twee weken begon het toch weer te kriebelen om een auto voor de deur te hebben staan. Ik heb mezelf beloofd dat áls ik een auto ga kopen dat ik er ook écht volledig achter moet staan.
Goedkoop in belasting, niet ouder dan 8-10 jaar, motor niet kleiner dan 1.4, zuinig en volledig mijn smaak.
En toen brak de hemel open en waren er regenbogen overal: ik zag een auto op marktplaats en ik kan nergens anders meer aan denken
Meet: De Alfa Romeo MiTo
[ [url=m/VVKW6V.png]Afbeelding[/url] ]
Wat een auto! En hij voldoet aan al mijn eisen.
Helaas moet ik mijn huis nog gedeeltelijk inrichten, maar daarna ga ik sparen. Op marktplaats kosten ze rond de 9000 euro dus dat is nog te overzien. Of lease....?
Wie spaart er ook voor haar droomauto?
bello2005 schreef:kan allemaal wel zo zijn, maar heb je ook aan het onderhoudt gedacht ?een alfa is niet bepaald een goedkope auto in de garage.

phormicola schreef:Leuk verhaal Huertecilla!

. Daarnaast kan mijn trailer erachter en is hij ook met trailer best zuinig. Meer wensen heb ik niet dus ik hou (van) mijn barrel! 

Huertecilla schreef:phormicola schreef:Leuk verhaal Huertecilla!
Hier een PLAATJE van vanmorgen.
De rijders wachtten op de parkeerplaats tot we weg waren
https://myalbum.com/photo/VY0MfQdzLxnD/1k0.jpg
Ladygiroc schreef:Ik heb vrij weinig met auto's. Maar toen mijn barrel aan diggelen werd gereden en daarbij praktisch total loss werd verklaard heb ik de schade voor lief genomen en hem niet total loss laten verklaren.
Mijn barrel is een ford mondeo uit 2000, voorzien van heel wat luxe knopjes.. en stoelverwarming is nu toch wel lekker, evenals vooruitverwarming, nooit meer schrappen, heerlijk. Daarnaast kan mijn trailer erachter en is hij ook met trailer best zuinig. Meer wensen heb ik niet dus ik hou (van) mijn barrel!
karijn schreef:Prachtig. Als ik zeg Triumph GTR4 Dove...? Heeft hier in de garage gestaan. Een vrij zeldzame auto. Toen wij hem hadden, was er nog eentje rijdend in NL.
Huertecilla schreef:phormicola schreef:Leuk verhaal Huertecilla!
Hier een PLAATJE van vanmorgen.
De rijders wachtten op de parkeerplaats tot we weg waren
https://myalbum.com/photo/VY0MfQdzLxnD/1k0.jpg