Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:[ [url=m/R73tyc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na 6 dagen ziet hij er dus zo uitprobeer ze wel even te mailen, heb hem via Bol.com dus zal hun eerst even proberen
Rawr schreef:Iselda schreef:Ik heb zojuist de Garmin Vivoactive HR besteldNa lang wikken en wegen. Hopelijk heeft deze alles wat ik wil!
Laat even weten hoe die bevalt. Hier heb ik ook de meeste interesse in qua functies.
tesseke schreef:Rawr schreef:Laat even weten hoe die bevalt. Hier heb ik ook de meeste interesse in qua functies.
Ik heb deze ook. Ondertussen een 3 maand denk ik. Ik ben hier erg tevreden van qua functies en gebruik.
Veel mensen blijken problemen te hebben met de registratie van trappen. Zelf merk ik hier niets van, maar, deze registreert pas trappen vanaf 15(?) treden, en je mag natuurlijk de leuning niet vast nemen met je activity tracker hand.
Stappen registreert die heel goed. Krijg ook vlot de meldingen van de gsm binnen (en is best handig om de gsm terug te vinden indien hij binnen het bereik ligt).
Het scherm is voor mij persoonlijk soms iets te gevoelig. Tijdens het zwemmen bijvoorbeeld, maar dan kijk ik er ook niet echt op. Maar het is wel eens voorgevallen dat ik tijdens een training op de hondenschool ineens de mediaspeler van de gsm opzette...
Synchroniseert over het algemeen goed met mijn gsm. In het begin enkele problemen na een update gehad, maar inmiddels is hier niets meer van te merken. Communicatie met Garmin klantensupport ivm dit probleem verliep ook vlot!
Bij mij heeft de waterdichtheid en de prijs toen de doorslag gegeven. Fitbit is wel mooier, maar niet waterdicht.
tesseke schreef:Iselda: je kan je hand waar je je tracker aan draagt instellen via je gsm.
Scherm vergrendelen lukt denk ik niet. Ik heb het toch nog niet gevonden. Natuurlijk kan je wel altijd de blue tooth uitschakelen, maar dan krijg je ook geen meldingen binnen.
Iselda schreef:tesseke schreef:Ik heb deze ook. Ondertussen een 3 maand denk ik. Ik ben hier erg tevreden van qua functies en gebruik.
Veel mensen blijken problemen te hebben met de registratie van trappen. Zelf merk ik hier niets van, maar, deze registreert pas trappen vanaf 15(?) treden, en je mag natuurlijk de leuning niet vast nemen met je activity tracker hand.
Stappen registreert die heel goed. Krijg ook vlot de meldingen van de gsm binnen (en is best handig om de gsm terug te vinden indien hij binnen het bereik ligt).
Het scherm is voor mij persoonlijk soms iets te gevoelig. Tijdens het zwemmen bijvoorbeeld, maar dan kijk ik er ook niet echt op. Maar het is wel eens voorgevallen dat ik tijdens een training op de hondenschool ineens de mediaspeler van de gsm opzette...
Synchroniseert over het algemeen goed met mijn gsm. In het begin enkele problemen na een update gehad, maar inmiddels is hier niets meer van te merken. Communicatie met Garmin klantensupport ivm dit probleem verliep ook vlot!
Bij mij heeft de waterdichtheid en de prijs toen de doorslag gegeven. Fitbit is wel mooier, maar niet waterdicht.
Ik ben tot nu toe ook zeer tevreden, maar moet er nog mee gaan sporten. Mega veel functies, vind t bijna bizar![]()
Ik heb het idee dat hij veel stappen registreert die ik niet maak, heb hem om mijn linker pols en ik ben rechts. Maar kan niet echt iets vinden over dominante hand oid instellen, weet jij daar iets over ? Kun je het scherm niet vergrendelen dat soort dingen niet vergrendelen? Dat heb ik vannacht bijvoorbeeld wel gedaan, voordat ie allemaal gekke dingen doet.
Waterdicht, GPS en baantjes in 't zwemmen tellen is voor mij de doorslag geweest. Ik vind hem wel redelijk groot voor m'n pols, maar vind t niet echt storend, alleen met m'n jas een beetje. Wil er uiteindelijk wel een wat eleganter bandje bij kopen denk ik.