Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tanec_meisje schreef:Leuk topic dit! Wij hebben net een huis gekocht en willen ook een keuken van ikea erin, maar dan met massief houten fronten ipv de ikea fronten, een mooi wat landelijk fornuis (vriend wil liefst een AGA...) en wellicht ook een aanrechtblad ergens anders vandaan. Ben ook al wat met de planner bezig geweestMoet alleen nog even de exacte maten gaan nemen aangezien we er nog een muur uit halen om te keuken iets ruimer te maken
vonneke schreef:[ [url=m/teDmYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoiets zouden we heel gaaf vinden. Maar dat zal bij ikea niets meevallen ben ik bang.
vonneke schreef:Hoe lang moet je eigenlijk wachten op een ikea keuken wanneer je deze besteld?
jorretje schreef:In het huidige huis hebben we 4 jaar geleden zelf een ikea keuken geplaatst (wel de duurste frontjes en maatwerk blad) en ik ben er zeer tevreden over. Ziet er nog keurig uit. Was ook prima zelf te doen. WE waren voor nog geen 3500 klaar incl afzuigkap, oven en gasfornuis. (maar we hadden wel mazzel een een deel van het aanrecht blad uit de koopjeshoek meegenomen).
[naam] schreef:[ [url=m/teDmYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoiets zouden we heel gaaf vinden. Maar dat zal bij ikea niets meevallen ben ik bang.
Zoiets zijn wij van plan voor ons nieuwe huis; ikea walnoot patroon met licht (maatwerk) blad (alleen dan een schiereiland en en geen vrijstaand eiland). Wederom gaan we dan niet voor de goedkoopste optie en deze keuken zal aardig aan de prijs worden, maar toch ben je dan goedkoper uit dan bij een brugman etc (waarvan de kwaliteit dus helemaal niet zo denderend is).[naam] schreef:Hoe lang moet je eigenlijk wachten op een ikea keuken wanneer je deze besteld?
De onderdelen zijn meestal allemaal op voorraad dus kan je zo meenemen enkel een maatwerk blad duurt iets van 6 tot 8 weken.
Hoe lang het duurt voor ze kunnen komen opmeten / installeren, geen idee, wij doen t altijd zelf.