Van harte gefeliciteerd! Het ziet er fantastisch uit! En nu genieten maar
PoelieWoelie
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-16 12:32
Dank jullie wel!!
Er is nog een hoop dingen wat nog moet gebeuren, van muziek (veel tips gekregen hier, dank jullie wel!) tot aan de sierlijsten aan het plafond (wat denken jullie, goud verven, wit laten of rood?). We hebben zelfs nog niet eens terrasstoelen en barkrukken moeten ook nog komen. als het goed is komen die dinsdag
Morgen zijn we ook open, normaal niet op maandag maar er moeten toch nog wat dingen gebeuren, kunnen we net zo goed open. Dan sta ik zelf voor het eerst achter de bar! Komen jullie langs? Ben nu wel benieuwd naar iedereen hier!
Ik verhuis zeer binnenkort naar Nederland, naar vriendlief in Amstelveen. Ik denk dat wij even een dagje Groningen gaan plannen en even komen kijken Hij is ook helemaal enthousiast!
Weten jullie toevallig nog iemand (of jullie zelf misschien) die goed is in het maken van foto's van onze zaak?
Loeky01
Geplaatst: 08-05-16 23:43
Voor mij helaas te ver uit de buurt, had me wel een leuk ik zal mijn oren open houden mocht ik iemand in jullie omgeving tegen komen!
Volg al een tijdje, vind het echt heel gaaf wat jullie op aan het zetten zijn!
ElineS
Geplaatst: 08-05-16 23:46
LauraMc schreef:
Weten jullie toevallig nog iemand (of jullie zelf misschien) die goed is in het maken van foto's van onze zaak?
Marjolein. Woont in Groningen, vriendin van mij, beginnend fotograaf bedrijfje. Maakt hele goede foto's vind ik zelf, van van alles, portretten, landschappen, maar ook interieur. https://www.facebook.com/LwuunCS/?fref=ts
En anders via de theatergroep vragen (je weet welke ik bedoel ) , zij hebben ook altijd wel connectie met iemand die fotografeert.
LaCiega
Geplaatst: 09-05-16 00:50
Voor de sierlijsten zou ik eenzelfde kleur als de kroonluchter doen. Dan komt dat wat meer teug en is het een geheel.
Fijn dat de ope ing goed is gegaan!
lisanne87
Geplaatst: 09-05-16 06:36
Ik wil wel foto's maken ben nog geen top fotograaf, maar dit is een mooie kans om nieuwe dingen te leren