Spannend, Maureen, succes morgen! Het komt vast goed!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maureen_M schreef:Word je toch bijna geil van zoiets![]()
Er rijdt hier iemand in Maastricht rond met zo'n nieuwe spider (volgensmij) brullend geluid wat die maakt joh... zo gaaf!
Morgen is het zo vervind het zoooo spannend
vind de koplampen van die hierboven ook een beetje apart
princequillo schreef:Een vriend van mij heeft een Alfa GT. Ik vind het op zich wel een fijn ding, alleen is het natuurlijk al weer meer richting sport model en vind ik de vering persoonlijk niet heel fijn (je moet echt zachtjes over hobbels anders krijg je bij wijze van net een hersenschudding) maar het is een mooie auto en heel luxe van binnen. Zou niet weten wat die gekost heeft though, maar hij zegt zelf wel dat die dingen altijd maar een jaar goed blijven bij hem en dan moet ie ze weer naar de garage sturen.
Echter valt hier wat over te zeggen voor ieder merk. Het zal vast zo zijn dat de kwaliteit van het ene merk aanzienlijk slechter is (zo was mijn vader ook auto-expert en die zou dus nooit een Fiat of een Europese Ford kopen) maar je eigen rijstijl en onderhoudt is ook wel belangrijk in hoe goed je auto blijft.
. Die zijn meestal zo stug als maar kan
.
.
Nicole21 schreef:princequillo schreef:Een vriend van mij heeft een Alfa GT. Ik vind het op zich wel een fijn ding, alleen is het natuurlijk al weer meer richting sport model en vind ik de vering persoonlijk niet heel fijn (je moet echt zachtjes over hobbels anders krijg je bij wijze van net een hersenschudding) maar het is een mooie auto en heel luxe van binnen. Zou niet weten wat die gekost heeft though, maar hij zegt zelf wel dat die dingen altijd maar een jaar goed blijven bij hem en dan moet ie ze weer naar de garage sturen.
Echter valt hier wat over te zeggen voor ieder merk. Het zal vast zo zijn dat de kwaliteit van het ene merk aanzienlijk slechter is (zo was mijn vader ook auto-expert en die zou dus nooit een Fiat of een Europese Ford kopen) maar je eigen rijstijl en onderhoudt is ook wel belangrijk in hoe goed je auto blijft.
Volgens mij is vering sowieso een alfa dingetje. Die zijn meestal zo stug als maar kan
.
M'n vriend mag morgen z'n 147 halen (eindelijk!). Logo aan de voorkant was vervaagd, die is net vanmorgen vervangen en hij kreeg ook een fotootje. Maar wauw wat ziet er dan goed uit.
dus dat laat ik liever aan hem over!

Nadeel van ver weg kopen, is dat als je garantie hebt en er mankeert ineens iets met je auto, je vaak weer terug kunt naar waar je de auto gekocht hebt. Dan kun je beter wat dichterbij kopen!