Sammie schreef:Ja dat kan een pluspunt zijnVoor mensen die snel van hun huis afwillen
*schrijft op lijstje*

Nu is het wachten tot 19 mei, daarna kan de vlag uit!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_love12_ schreef:Even een vraagje voor een vriendin van me:
Ze is 18 en verwacht eind oktober een kindje (hier hoeft geen verder commentaar op te komen.) en zoekende naar een woning omgeving Den Bosch. Waar zou zij het beste kunnen kijken?
Ongeveer rond de €650 per maand en als het mogelijk is 2 aparte slaapkamers of 1 grote slaapkamer (en woonkamer etc)
Zou iemand een tipje kunnen geven? Ze weet zelf echt niet waar ze moet zoeken.. (Ze woont nu nog in zuid holland)
Cayenne schreef:_love12_ schreef:Even een vraagje voor een vriendin van me:
Ze is 18 en verwacht eind oktober een kindje (hier hoeft geen verder commentaar op te komen.) en zoekende naar een woning omgeving Den Bosch. Waar zou zij het beste kunnen kijken?
Ongeveer rond de €650 per maand en als het mogelijk is 2 aparte slaapkamers of 1 grote slaapkamer (en woonkamer etc)
Zou iemand een tipje kunnen geven? Ze weet zelf echt niet waar ze moet zoeken.. (Ze woont nu nog in zuid holland)
Ik woon zelf in Den Bosch.
Staat ze ingeschreven? Anders gaat het particulier huren worden en dat is in Den Bosch voor dat bedrag amper te huur.
Of je moet bijvoorbeeld in de Hambaken gaan wonen, maar daar zou ik persoonlijk niet willen wonen
Misschien Rosmalen, Empel of Boxtel proberen? Of desnoods Vught?
_love12_ schreef:Nee ze staat nog niet ingeschreven, maar het wordt haar eerste eigen huisje (woont nu in Gouda bij d'r moeder) dus ist ook niet mogelijk met een urgentie verklaring?
_love12_ schreef:Nee ze staat nog niet ingeschreven, maar het wordt haar eerste eigen huisje (woont nu in Gouda bij d'r moeder) dus ist ook niet mogelijk met een urgentie verklaring?
Cayenne schreef:_love12_ schreef:Nee ze staat nog niet ingeschreven, maar het wordt haar eerste eigen huisje (woont nu in Gouda bij d'r moeder) dus ist ook niet mogelijk met een urgentie verklaring?
In omgeving Den Bosch waarschijnlijk sowieso niet. De dochter van een kennis was met 6 maanden zwangerschap door haar lieftallige vriend uit huis getrapt, maar ze kreeg hier nergens in de omgeving urgentie. Tegenwoordig verlenen ze sowieso bijna geen urgentie meer.
Heeft ze een inkomen?
Edit: sorry, zie dat we nogal offtopic gaan! Ik stond er even niet bij stil dat we in het woningmarkt topic zitten
Nicje87 schreef:Het huis waar wij interesse in hebben is al op geboden. Wij mogen dus maar 1 bod uitbrengen.
Het wordt steeds spannender
JenniferU schreef:Nicje87 schreef:Het huis waar wij interesse in hebben is al op geboden. Wij mogen dus maar 1 bod uitbrengen.
Het wordt steeds spannender
Hoezo mag je dan maar 1 bod uitbrengen?
Wij gaan vanmiddag voor de 2e keer kijken bij een huis.
Ik erger me momenteel rot aan funda.
Staan een aantal huizen op waar we event interesse in hebben.
Status beschikbaar maar is(nadat ik de makelaar bel) al verkocht ovb
Mjetterd schreef:Nicje87 schreef:Geen idee. 1 Heeft er al een.bod gedaan. Dan mogen wij er 1 doen en hun kunnen kiezen voor nog een bod te doen.
Wij hebben een bod gedaan. Nu is het afwachten.
Als ik het goed begrijp ga je dan dus tegen de andere koper bieden? Dan zit de verkoper wel in een luxe positie zeg