Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:rommulus schreef:Uitdaging die ik zie met donkere laminaat vloeren... je ziet er werkelijk alles op...
Als je gedweild hebt en je loopt er te snel overheen zie je dat zelfs..
Dat probleem hebben we hier ook in ons huur hok (gelukkig nog maar een paar weekjes)
Ik zou alleen om die reden optie 4 kiezen
Ik heb tegenovergestelde ervaring. Donkere laminaat niets op te zien... Maar die witte tegels in de keuken.....
Ik vindt hout heel mooi in een keuken maar niet te veel.. Als het mogelijk is (qua kosten etxc) zou ik toch ook kijken of echte tegels met vloerverwarmin mogelijk is. Wij hebben tegels in de keuken en badkamer maar geen vloerverwarming. Vooral in de badkamer erg koud.
Mariska_28 schreef:Morgen om 10 uur bezichting van de woning, en dan aansluitend de overdracht bij de notaris... stuiter stuiter.. hahahahaha
We zijn er nog steeds niet uit, hebben nu besloten in ieder geval morgen af te wachtten voordat we er ruzie over gaan maken![]()
Ik waardeer jullie inbreng dan ook ten zeerste!!
Ir111 schreef:Dat is echt zo persoonlijk, wat je zou kiezen...
Ik denk altijd in eerste instantie aan het praktische. Bij een boerderij met honden en deuren aan alle kanten waardoor je dus continue vuil naar binnenloopt zou ik zeker voor een onderhoudsvrije vloer gaan (dus geen echt hout of laminaat). Idem voor het werkblad in de keuken. Ik zou nooit hout kiezen, veel te bewerkelijk, je ziet er alles op. Dat is voor mij ook een reden om niet voor beton oid te gaan, zie je ook alles op, al zijn er ook mensen die dat mooi vinden.
Welke kleuren je dan kiest, tja, dat is zo persoonlijk. Al zou ik niet kiezen voor een donkere vloer. Uit praktisch oogpunt weer, je ziet er alles op.
Mariska_28 schreef:Oja, Gerard was een beetje optimistisch met 2 sets openslaande deuren...Ik denk dat we het alleen in het midden van het huis doen..