Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kimbers schreef:Wat een nare post deliana. Toon kan wel wat anders lijkt me.
Ben geloof ik een van de weinigen maar snap hoe frustrerend het is om zonder tv te zitten. Zeker vanavond! Helaas zit er niks anders op dan morgen maar weer de telefoon op te pakken.. succes!
Deliana1993 schreef:Kimbers schreef:Wat een nare post deliana. Toon kan wel wat anders lijkt me.
Ben geloof ik een van de weinigen maar snap hoe frustrerend het is om zonder tv te zitten. Zeker vanavond! Helaas zit er niks anders op dan morgen maar weer de telefoon op te pakken.. succes!
Ja sorry hoor ze zeurt het hele topic al over Telfort maar wil d'r zelf geen moeite voor doen? Kan ik me best aan irriteren. Misschien is mijn reactie iets te, maar als je iets wil moet je daar voor gaan ipv meteen afkraken en Telfort de schuld geven. Het leven is geven en nemen, en geduld is een schone zaak! Ik zou gewoon een gesprek aan gaan met Telfort en blijf natuurlijk bij je standpunt, jullie komen er vast uit! Even pech betekend niet altijd pech!
Gelukkig nieuwjaar en maak er wat van in 2016!

hopelijk heb je snel een oplossing! Dit siert Telfort echt niet. kiwiwitje schreef:chanicha schreef:Hoho hoho ben net wakker! Denk dat TS dat zelf ook wel afkan kiwiwitje!
Sorry TS mijn fout.
Ja nou sorry hoor. Ts word alleen maar afgezeken in het topic, terwijl ze alles al heeft gedaan. En niemand blijkt dat te lezen.
Morganlefay schreef:[ [url=m/hYHYXH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij mij staat de boel op deze manier aangesloten.
Heb een heel berg moeite moeten doen om de foto hier te krijgen.
Heb een oude mobiel Samsung Galaxy Advance.
Ben met Kies aan de slag gegaan en daarna met bluetooth de boel naar mijn laptop gesleept.
Heb vast bellen, internet(geen mobiel internet) en ITV
En dat voor nieuwjaarsdag![]()
Hoop dat je er wat aan hebt.
chanicha schreef:Ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt kiwiwitje want nu blijf je zelf maar zeveren. Denk dat je na een keer je punt wel gemaakt hebt.
TS knap banketstaaf dat je zonder zit. Hoop dat je snel weer aansluiting hebt, van wie dan ook.
Schuur_ schreef:De 24ste had je problemen, op kerstavond sluit alles vroeger. Vrijdag was Kerstmis en daarna weekend.
Tussen dan en nu hebben ze ongeveer 3,5dag tijd gehad om een probleem op te lossen. Niet zo heel veel dus.
Het is gewoon kaka dat je zonder iets zit maar bij zo een groot bedrijf kan je niet verwachten dat ze een probleem dat in de modem, bekabeling, buiten de deur,... Ligt kunnen oplossen op zo een korte tijd.
Eerst moet het probleem aangekaart worden, dan opgespoord en dan opgelost. Dit gebeurt door verschillende diensten die ook nog eens met elkaar moeten communiceren. Niet meteen het sterkste punt in de telecom
Daarom compenseren ze veel bij klachten en werken zo aan hun klantbinding. Momenteel ben je gefrustreerd en dat is perfect logisch maar Oef, je hoeft echt niet te betalen voor onbewezen diensten en mijn ervaring wijst uit dat een bedrijf als dit het probleem echt grondig oplost. Ookal duurt het soms wat langer

purny schreef:Dit is tot nu toe gebeurd.
Maandag heb ik de klantenservice gebeld en het probleem aangekaart. Samen hebben we de modem alles gereset enzo. Toen bleek het probleem elders te liggen en werd er contact gezocht met KPN.
Dinsdag heeft KPN met mij een afspraak gemaakt om het door te meten. De monteur is gister geweest en nadat hij alles heeft doorgelicht zowel in als buiten de woning en alles deed het gewoon. Alleen kwam er geen lijnsing(wat volgens mij lijnsignaal moet zijn). Nadat hij dus had gebeld met de dienst van Telfort bleek dus dat ik vandaag opgeleverd zou worden.
Modem is niet kapot, kabels ook niet.
Vanmiddag echter gebeld en meneer vertelde mij iets in die richting van opzeggen dat mijn gegevens opgezegd zijn.
Ik krijg dus geen data binnen.
purny schreef:Morganlefay schreef:[ [url=m/hYHYXH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben met Kies aan de slag gegaan en daarna met bluetooth de boel naar mijn laptop gesleept.
Bij mij is het aansluitpunt uit de muur met een 4 puntenstekker. Weet niet of dat bij jou ook zo is?
zo n ouderwetse waar ook de telefoon vroeger uitkwam? Zo ja laat die dan door kpn vervangen, daar zat een van mijn problemen ook. Die stekkers zijn ouder en niet zo betrouwbaar meer schijn pr voor de snellere internet dingen. Daardoor is alles vanaf de buitenmuur vervangen. Nog wel zo een in de slaapkamer maar daar is dus een aardige extra ombouw voor gedaan. Ik heb nu heel andere uitgangen uit de muur, purny schreef:Morganlefay schreef:[ [url=m/hYHYXH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij mij is het aansluitpunt uit de muur met een 4 puntenstekker. Weet niet of dat bij jou ook zo is?