Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 00:36

Op zulke onzinnige Posts reageer ik niet eens meer.
Dit is ongeveer hetzelfde dat wanneer ik bij de bakker een brood koop ik het brood niet meekrijg want hij moet het nog bakken.

Gianti

Re: Problemen met Telfort, kan ik nog opzeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 02:29

Ach als je niet voor het brood hoeft te betalen tot je hem hebt ;)

Het is onwijs rot.. ik heb 2 weken moeten wachten op internet en wacht al maand op tv... nou heb wel wat beters te doen dan te doen alsof de wereld in stort op bokt en na 1 dag conclusies over bedrijf hebben klaar staan.. het is rot dat de feestdagen er tussen Zit maar daar kan bedrijf ook niets aan doen en zijn ze ook door gebonden in hun kunenn

Deliana1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 02:32

Kimbers schreef:
Wat een nare post deliana. Toon kan wel wat anders lijkt me.

Ben geloof ik een van de weinigen maar snap hoe frustrerend het is om zonder tv te zitten. Zeker vanavond! Helaas zit er niks anders op dan morgen maar weer de telefoon op te pakken.. succes!

Ja sorry hoor ze zeurt het hele topic al over Telfort maar wil d'r zelf geen moeite voor doen? Kan ik me best aan irriteren. Misschien is mijn reactie iets te, maar als je iets wil moet je daar voor gaan ipv meteen afkraken en Telfort de schuld geven. Het leven is geven en nemen, en geduld is een schone zaak! Ik zou gewoon een gesprek aan gaan met Telfort en blijf natuurlijk bij je standpunt, jullie komen er vast uit! Even pech betekend niet altijd pech!

Gelukkig nieuwjaar en maak er wat van in 2016!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 02:55

Ik vind het gewoon een hele slechte start
ze willen een nieuwe klant werven maar snel met een goede oplossing komen ho maar... Kan best begrijpen dat purny nu zoiets heeft van ik neem liever een andere provider

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 10:39

Deliana1993 schreef:
Kimbers schreef:
Wat een nare post deliana. Toon kan wel wat anders lijkt me.

Ben geloof ik een van de weinigen maar snap hoe frustrerend het is om zonder tv te zitten. Zeker vanavond! Helaas zit er niks anders op dan morgen maar weer de telefoon op te pakken.. succes!

Ja sorry hoor ze zeurt het hele topic al over Telfort maar wil d'r zelf geen moeite voor doen? Kan ik me best aan irriteren. Misschien is mijn reactie iets te, maar als je iets wil moet je daar voor gaan ipv meteen afkraken en Telfort de schuld geven. Het leven is geven en nemen, en geduld is een schone zaak! Ik zou gewoon een gesprek aan gaan met Telfort en blijf natuurlijk bij je standpunt, jullie komen er vast uit! Even pech betekend niet altijd pech!

Gelukkig nieuwjaar en maak er wat van in 2016!

Ik denk dat ik genoeg moeite heb gedaan. Als je al m'n Posts terugleest heb ik alles eraan gedaan om het te laten werken.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 11:54

Begrijpelijk dat je het vervelend vind. Maar overdrijven is een vak. Komop nu al zeuren dat geen enkele compensatie genoeg is... Je bent god niet waarvoor alles op een vingerknip gedaan wordt....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:01

Ik heb het nu een jaar en heb geen probleem. Heb het gratis door een monteur laten installeren en op de storing van pasgeleden na nog nooit problemen gehad. Ik vind TS wel erg hoog van de toren blazen zonder eerst uit te zoeken waar de fout zit.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 12:02

Voor de aller aller aller laatste keer. De fout ligt bij Telfort en niet bij mij

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:05

Nou als we dan toch beginnen met ''ik vind'' LEZEN IS OOK EEN VAK HE?
Jezus, Er is al een monteur bij TS geweest en die zegt dat bij haar alles goed zit! Dus wat nou van de toren blazen zonder iets uit te zoeken?!

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:15

Hoho hoho ben net wakker! Denk dat TS dat zelf ook wel afkan kiwiwitje!
Sorry TS mijn fout.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:17

Afbeelding
Bij mij staat de boel op deze manier aangesloten.
Heb een heel berg moeite moeten doen om de foto hier te krijgen.
Heb een oude mobiel Samsung Galaxy Advance.
Ben met Kies aan de slag gegaan en daarna met bluetooth de boel naar mijn laptop gesleept.
Heb vast bellen, internet(geen mobiel internet) en ITV
En dat voor nieuwjaarsdag :D
Hoop dat je er wat aan hebt.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:28

chanicha schreef:
Sorry TS mijn fout.

Ja nou sorry hoor. Ts word alleen maar afgezeken in het topic, terwijl ze alles al heeft gedaan. En niemand blijkt dat te lezen.

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:41

Telfort is inderdaad een waardeloos bedrijf. Ik heb er ook een abonnement afgesloten voor mobiel, internet en tv. Ik heb ook ontelbare keren naar hen moeten bellen en de klanten service moeten bezoeken. Service is ontzettend traag en slecht. Ik begrijp jouw frustratie TS. Knap irritant als je geen internet hebt. Trek je niks aan van die negatieve Bokkers joh. Die weten niet beter ;) hopelijk heb je snel een oplossing! Dit siert Telfort echt niet.

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:41

kiwiwitje schreef:
chanicha schreef:
Sorry TS mijn fout.

Ja nou sorry hoor. Ts word alleen maar afgezeken in het topic, terwijl ze alles al heeft gedaan. En niemand blijkt dat te lezen.

Het bedrijf heeft ook al actie ondernomen hoor, het was echter niet 123 op te lossen en dan heeft ts gewoon pech dat de feestdagen er tussen zitten, anders was er vandaag vast opgelost..

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:47

Lezen dus maar weer he? Ik zeg nergens dat het bedrijf niks heeft gedaan? Ik heb het toch echt alleen maar over het eeuwige gezever van iedereen hier die TS alleen maar aan het afzeiken zijn.

maaikemuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 12:53

Ik kan me de frustratie van TS zeker goed voorstellen, maar soms bereik je met even ademhalen een hele hoop. Voor nu is er niets aan te doen. Dat is allesbehalve fijn, maar het kost je een fijn weekend door zo op je achterste benen te blijven staan.

Maandag gelijk bellen, vraag in de gesprek om door te worden verbonden met de eerste lijn. Dan zit je al iets dichterbij de mensen die je kunnen helpen. Ga dan kijken hoe dit opgelost gaat worden. Eerst in technische zin. Wanneer dat is opgelost, dan ga je oplossen hoe het met compensatie van abbonementsgeld zit.

Ik ken Telfort als een bedrijf met een fijne klantenservice. Eentje die mij al eens heeft verbaasd. Ik denk eerlijk waar dat het wel goed komt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:17

Ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt kiwiwitje want nu blijf je zelf maar zeveren. Denk dat je na een keer je punt wel gemaakt hebt.

TS knap banketstaaf dat je zonder zit. Hoop dat je snel weer aansluiting hebt, van wie dan ook.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 14:17

Morganlefay schreef:
[ [url=m/hYHYXH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben met Kies aan de slag gegaan en daarna met bluetooth de boel naar mijn laptop gesleept.

Bij mij is het aansluitpunt uit de muur met een 4 puntenstekker. Weet niet of dat bij jou ook zo is?

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:31

chanicha schreef:
Ben jij met je verkeerde been uit bed gestapt kiwiwitje want nu blijf je zelf maar zeveren. Denk dat je na een keer je punt wel gemaakt hebt.

TS knap banketstaaf dat je zonder zit. Hoop dat je snel weer aansluiting hebt, van wie dan ook.

Nee hoor. En blijkbaar is mijn punt, en die van ts niet begrepen. Maar dat ligt dan toch echt niet aan mij.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 14:59

Schuur_ schreef:
De 24ste had je problemen, op kerstavond sluit alles vroeger. Vrijdag was Kerstmis en daarna weekend.
Tussen dan en nu hebben ze ongeveer 3,5dag tijd gehad om een probleem op te lossen. Niet zo heel veel dus.
Het is gewoon kaka dat je zonder iets zit maar bij zo een groot bedrijf kan je niet verwachten dat ze een probleem dat in de modem, bekabeling, buiten de deur,... Ligt kunnen oplossen op zo een korte tijd.

Eerst moet het probleem aangekaart worden, dan opgespoord en dan opgelost. Dit gebeurt door verschillende diensten die ook nog eens met elkaar moeten communiceren. Niet meteen het sterkste punt in de telecom ;)

Daarom compenseren ze veel bij klachten en werken zo aan hun klantbinding. Momenteel ben je gefrustreerd en dat is perfect logisch maar Oef, je hoeft echt niet te betalen voor onbewezen diensten en mijn ervaring wijst uit dat een bedrijf als dit het probleem echt grondig oplost. Ookal duurt het soms wat langer

En heeft men hier dan wel begrip voor?
Heb het idee dat er de ilussie is dat er of een magische knop is die alles in één keer op kan lossen of dat Telfort er express langer over doet :+

Het brood bij de bakker kan je ook niet halen wanneer zijn oven in de nacht kapot is gegaan.

En niemand beweert dat het niet klote is, maar er valt niets aan te doen.

Indestal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 15:25

purny schreef:
Dit is tot nu toe gebeurd.
Maandag heb ik de klantenservice gebeld en het probleem aangekaart. Samen hebben we de modem alles gereset enzo. Toen bleek het probleem elders te liggen en werd er contact gezocht met KPN.
Dinsdag heeft KPN met mij een afspraak gemaakt om het door te meten. De monteur is gister geweest en nadat hij alles heeft doorgelicht zowel in als buiten de woning en alles deed het gewoon. Alleen kwam er geen lijnsing(wat volgens mij lijnsignaal moet zijn). Nadat hij dus had gebeld met de dienst van Telfort bleek dus dat ik vandaag opgeleverd zou worden.
Modem is niet kapot, kabels ook niet.
Vanmiddag echter gebeld en meneer vertelde mij iets in die richting van opzeggen dat mijn gegevens opgezegd zijn.
Ik krijg dus geen data binnen.

Dit exact hebben wij ook gehad toen we voor de eerste naar telfort gingen..bleek dat er op 2 plaatsen een "knop" omgezet moest worden..die twee afdelingen communiceren dus nog steeds niet ideaal..

Overigens hebben wij ook een lange tijd heel veel internet problemen gehad, dan valt de verbinding weg...daar hebben ze echt alles aan geprobeert te doen....het is helaas zo dat niet iedereen altijd een goed bereik heeft dat heeft met veel faktoren te maken.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 15:47

purny schreef:
Morganlefay schreef:

Bij mij is het aansluitpunt uit de muur met een 4 puntenstekker. Weet niet of dat bij jou ook zo is?

Hee aha :)* zo n ouderwetse waar ook de telefoon vroeger uitkwam? Zo ja laat die dan door kpn vervangen, daar zat een van mijn problemen ook. Die stekkers zijn ouder en niet zo betrouwbaar meer schijn pr voor de snellere internet dingen. Daardoor is alles vanaf de buitenmuur vervangen. Nog wel zo een in de slaapkamer maar daar is dus een aardige extra ombouw voor gedaan. Ik heb nu heel andere uitgangen uit de muur,

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-16 16:05

In ieder geval ga ik morgen wederom bellen. Hopelijk kan ik dan direct doorverbonden worden met de desbetreffende afdeling die over mijn aansluiting gaat.
En anders wederom tot maandag wachten, ik zit nu bij mijn ouders...

Valentijn5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:11

purny schreef:
Morganlefay schreef:

Ik heb dat ook. Ziggo had toen wel iets veranderd maar Telfort niet. Terwijl er ook meerdere monteurs bij mij zijn geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-16 16:23

Nope zo'n ouderwetse heb ik niet(denk dat dat ook het probleem is)
Als het goed is zal de monteur er een nieuwe in douwen. Deze dus.
Afbeelding