Nog meer IKEA fans??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:11

Een paar foto's van mijn taartplek. RVS spoeltafel, die ging uit het assortiment, ik viste achter het net in Hengelo, maar gelukkig hadden ze toen nog een paar in Duiven :D
Afbeelding
en via Marktplaats gescoord, Stenstorp keukeneiland, met krukken. Ik heb er zelf nieuwe witte hoezen bij gekocht en deze geverfd met fuchsia verf in de wasmachine, dat ging perfect. Ik wou dit keukeneiland heel erg graag omdat mijn taarthuus maar klein is en ik niet veel opbergruimte heb. De planken aan de ene kant zijn dus hard nodig :D Bovendien is deze perfect qua afmetingen om fondant of marsepein op uit te rollen.
Afbeelding

Afbeelding

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:19

Leuk!! Ik heb hetzelfde keukenblok op m'n werk.

Anoniem

Re: Nog meer IKEA fans??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:29

Oef, ik ben als arme student ook echt zot op de Ikea <3 Ga er elke twee maanden wel eens langs om nieuwe prullaria op te pikken en om een beetje rond te snuffelen. Vind het woongedeelte nooit zo interessant (meubilair genoeg) maar de plantjes, opbergdingetjes etc etc.... <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 21:31

Ik heb mam overtuigd binnenkort weer te gaan , badkamer meubelen shoppen voor haar. Peugeot mee en pap rijdt dus niet teveel mee :')

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 16:24

Ik ben erg brutaal, maar ik zoek een nieuw huisje voor mijn bedlamp.
http://link.marktplaats.nl/m952504557
De 2e is helaas gesneuveld, maar misschien kan iemand hier deze leuke lamp een plekje geven?
Dus als een Ikea-liefhebber deze wil overnemen, graag! :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 16:33

Hier ook FAN! Behalve dat heel mijn kamer bestond uit ikea meubels en spullen(staat nu in opslag) Heeft mijn vriend ook een hoop van ikea! En we halen er ook veel voor onze terrariums vandaan:D IDEAAL want alleen IKEA heeft de perfecte maat voer/waterbakjes. Of simpel gezegd.. Theelichthouders...

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:17

Vandaag nog even in Groningen een rondje gedaan, uiteindelijk alleen met een nieuw kussentje thuis gekomen. Wel van alles gezien, maar vooral nodig als Lotte wat groter is.

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-15 17:24

Ik kan ook op mn gemak door de hele ikea wandelen. Vriendlief helaas niet! Dus denk dat ik maar een keer met mn schoonmoeder ga die vind dat ook leuk!

_Blacky_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:31

Gisteren in duiven geweest met manlief. Ik had opbergbakken nodig. Meteen wasmanden droogrek en kledinghangers meegenomen en natuurlijk balletjes en een hotdog gegeten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:38

kiwiwitje schreef:
Ik kan ook op mn gemak door de hele ikea wandelen. Vriendlief helaas niet! Dus denk dat ik maar een keer met mn schoonmoeder ga die vind dat ook leuk!

Pff afschuwelijk.
Krijsende kinderen, kinderen die rondrennen, kinderen die verdwaald zijn en omgeroepen moeten worden, kinderen die zeuren, stellen die zo breed lopen dat je ze nergens op dat rottige smalle pad kan passeren, rolstoelen en kinderwagens die datzelfde rottige smalle pad volledig blokkeren, nog meer kinderen die zeuren of ze nu eindelijk wel rond mogen rennen, kinderen die huilen want die vinden er ook geen pest aan, vreselijk.
Ik was er twee weken geleden, in de vakantie, stom stom stom. Ik zou zeggen 'negatief resiadvies naar Ikea' zolang de vakantie duurt.

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 15:40

Ik kom er ook graag. In Nederland is de IKEA dichtbij, waar je ook woont. Hier (in Zweden nog wel) moet ik er 3 uur voor rijden en dat gaat toch wat te ver... Gelukkig liggen gehakballetjes gewoon in de supermarkt om de hoek ;)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:23

I looove Ikea, maar ik ga echt niet in de vakantie :D
Mijn ergernis ontstaat vooral bij het kinderparadijs. Veel ouders vinden blijkbaar dat je als je met je kids bent, je het complete gangpad mag blokkeren.

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:45

Sababber schreef:
Ik heb mijn kamer net veranderd, hier wel wat foto's van mijn halve IKEA interieur. Bestaat voornamelijk uit de malm collectie. Bed is een hopen serie
[ [url=m/t8gAA1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9EQz3w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gauGYN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/teDtSI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van de week het blauwe lampje gekocht, past echt perfect bij de muur. Ze hadden bij de IKEA ook een super mooi rolgordijn! In een beetje een blauwe turquoise tint, iets donkerder. Maar helaas nog niet te vinden in 2.00m breed :( en dat heb ik hier echt nodig.

waarom niet 2 rolgordijnen van 1 meter :)*

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 16:47

Goof schreef:
kiwiwitje schreef:

Pff afschuwelijk.
Krijsende kinderen, kinderen die rondrennen, kinderen die verdwaald zijn en omgeroepen moeten worden, kinderen die zeuren, stellen die zo breed lopen dat je ze nergens op dat rottige smalle pad kan passeren, rolstoelen en kinderwagens die datzelfde rottige smalle pad volledig blokkeren, nog meer kinderen die zeuren of ze nu eindelijk wel rond mogen rennen, kinderen die huilen want die vinden er ook geen pest aan, vreselijk.
Ik was er twee weken geleden, in de vakantie, stom stom stom. Ik zou zeggen 'negatief resiadvies naar Ikea' zolang de vakantie duurt.

Ik ga dan ook echt niet in de vakanties en weekenden! Want daar heb ik ook een hekel aan. En ook niet op woensdag(middag) of Vrijdag (middag) Gewoon als iedereen al lang en breed weer aan het werk is en alle kids op school zitten:D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 18:23

Als klant vind ik een doordeweekse ochtend het fijnste om te komen shoppen.

Als medewerker is het even doorbijten qua drukte soms, maar als je vervolgens de omzetcijfers ziet is er weer een hoop goed ;)

paardjeroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 18:37

Hier ook een Ikea fan!! *\o/*

Onze tafel, dressoir, stoelen, salontafel, kasten, bedden en mijn make up tafel komt van de Ikea. Vroeger gingen wij enorm vaak naar de Ikea, dan speelden we in small land ( ? ) en aten we de gehaktballetjes _/-\o_

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 18:40

ClaudiaHS schreef:
Sababber schreef:
Ik heb mijn kamer net veranderd, hier wel wat foto's van mijn halve IKEA interieur. Bestaat voornamelijk uit de malm collectie. Bed is een hopen serie
[ [url=m/t8gAA1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9EQz3w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gauGYN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/teDtSI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Van de week het blauwe lampje gekocht, past echt perfect bij de muur. Ze hadden bij de IKEA ook een super mooi rolgordijn! In een beetje een blauwe turquoise tint, iets donkerder. Maar helaas nog niet te vinden in 2.00m breed :( en dat heb ik hier echt nodig.

waarom niet 2 rolgordijnen van 1 meter :)*

Omdat je die niet bevestigd kan krijgen en er dan een streep licht aan de zijkant langs komt :D

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 18:59

Hmm ik heb er ook altijd 2 naast elkaar gehad op mijn enorm brede raam.
Op het kozijn bevestigd kan er geen streep licht langs.
Bij mij iig niet. :)

Ben nu een keuken aan het ontwerpen voor m'n nieuwe huis.
Ikea uiteraard.
Afbeelding

Afbeelding

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 20:14

Ik heb meer last van de grote gezinnen die (paps en mams) midden op t pad gaan stil staan om iets te bekijken dan dat ik last heb van kids eerlijk gezegd :+

Ziet er goed uit Claidia :D

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 21:16

kiwiwitje schreef:
Goof schreef:

Pff afschuwelijk.

Ik ga dan ook echt niet in de vakanties en weekenden! Want daar heb ik ook een hekel aan. En ook niet op woensdag(middag) of Vrijdag (middag) Gewoon als iedereen al lang en breed weer aan het werk is en alle kids op school zitten:D

Ja, dat zou ideaal zijn...... als ik niet zelf in het onderwijs zou werken en dus vrij ben tegelijk met alle kinderen :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 21:30

Ohw.. Dan is het inderdaad wel vrij lastig.....:P Koopavonden? Of heeft Ikea die niet?

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-15 23:09

Amethyst_ schreef:

Als medewerker is het even doorbijten qua drukte soms, maar als je vervolgens de omzetcijfers ziet is er weer een hoop goed ;)

Omzet is *\o/* *\o/* *\o/* goed voor de bonus!!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 00:45

Bonnelover schreef:
Amethyst_ schreef:

Als die er dit jaar nog in zit :D

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 07:31

linda_arnold schreef:
Bonnelover schreef:

Als die er dit jaar nog in zit :D

Met wat mazzel hebben wij een extraatje in het verschiet. Tenzij Bonnelover met haar collega's ons weer voorbij gaat.... :+

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 10:17

Die bonus is voor ons in Groningen haast wel zeker!!
Maar met een 3 jarige die onder het zadel := moet is dat geld ook zo weer weg.