Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dat zal ook wel schelen in de zooi, nu staan er standaard 2 manden met schone was, en de vuile was ligt ook op een bult... spottedponie schreef:ik wil ook nog twee fatsoenlijke wasmanden voor op de slaapkamersdat zal ook wel schelen in de zooi, nu staan er standaard 2 manden met schone was, en de vuile was ligt ook op een bult...
. 1 met handdoeken en beddengoed en de andere kleren en de sokken liggen in beiden en ondergoed bij de handdoeken en bhs bij de kleren.
Rebecca schreef:Heb er 2 met een klep , hele fijne. 1 met handdoeken en beddengoed en de andere kleren en de sokken liggen in beiden en ondergoed bij de handdoeken en bhs bij de kleren.
Net al rondje gedaan en slaapkamervloer is leeg van was
spottedponie schreef:[naam] schreef:Heb er 2 met een klep , hele fijne. 1 met handdoeken en beddengoed en de andere kleren en de sokken liggen in beiden en ondergoed bij de handdoeken en bhs bij de kleren.
Net al rondje gedaan en slaapkamervloer is leeg van was
Ik moet donderdag op pad voor een nieuwe stofzuiger, dus ga dan ook maar eens kijken voor wasmanden
vanmiddag bezoek gehad, vanmorgen had ik een baby die niet naar bed wou. En vanavond wezen wandelen. Wel nog eben de afwas tussendoor weggewerkt want dat was van 2 dagen.
. Vandaag was weer een lange dag werken dus nergens aan toe gekomen.

vriendlief de vaatwasser doen en ik de was en dan kan het wel weer tot het weekend
.Boheme schreef:Wat doe en deed jij veel zeg! Zeker toen je nog werkte! Pfft, dat zou ik écht niet kunnen, vind dat best bijzonder dat anderen dat wel allemaal kunnen doen. Stond je dan heel vroeg op ofzo? Ik hoop trouwens ook dat je snel weer beter bentHier huishouden van 3 , man, tienerzoon en moi. 2 honden 3 katten en nog dagelijks een hele meute buurpubers over de vloer.
Mijn huis word elke dag gestofzuigd, gestoft en gedweild. De badkamer en keuken ook elke dag een lap overheen. Bedden 2 keer per week en 2 keer per week strijk.
Ik ben wegens ziekte thuis en krijg hulp van familie. Ik probeer het wel allemaal zelf maar dat lukt niet altijd. Mijn man is zwaar allergisch voor alles wat los en vast zit.
Toen ik nog werkte ( 32uur) deed ik het ook elke dag. 1 keer in de maand de ramen en de keuken en badkamer grote beurt.
Nu kan ik dat niet alleen meer dus gebeurd het niet meer elke maand.
. Sandalio schreef:Ik heb net mijn huis gestofzuigd, ik word er wel altijd blij van als ik het dan gedaan heb. En eigenlijk kost het niet eens zo heel veel tijd, maar ja, eraan beginnen vind ik altijd een beetje moeilijk (A). Ik wil nog even wat gaan strijken, terwijl ik naar Roland Garros kijk. Heb straks avonddienst, dus mooi nog een paar uurtjes de tijd daarvoor.
Wat doe en deed jij veel zeg! Zeker toen je nog werkte! Pfft, dat zou ik écht niet kunnen, vind dat best bijzonder dat anderen dat wel allemaal kunnen doen. Stond je dan heel vroeg op ofzo? Ik hoop trouwens ook dat je snel weer beter bent.
Straks nog boven even zuigen, hubby heeft beneden al gedaan