Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

het is dat ik een handige vriend heb en een werkplaats aan huis, anders is het niet te doen. En geduld is belangrijk want voor mijn auto op de weg is zijn we een paar jaar verder. Het streven is nu om hem begin maart af te hebben maar het is nog maar de vraag of we dat redden. Onderdelen moet bij elkaar gezocht worden en komen vaak uit Amerika.
Van onze hobby inmiddels maar ons werk gemaakt, hieronder enkele van onze eigen projectjes en 1 van een zeer goede vriend (wegens omstandigheden bouwt hij niet zelf aan zijn auto en doen wij dit voor hem). 

Ruby1995 schreef:Hoi allemaal! Ik meld me ook even![]()
Heb sinds vandaag een zwarte FIAT seicento met paars/blauw/roze bekleding.
Nu ik gek ben op roze wil ik hem een beetje opvrolijken!
Nu wil ik er graag roze wieldoppen op, zo iets:
[ [url=m/IzH61Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5wLkJL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Via Google kan ik nergens iets soortgelijks vinden wat ik ook daadwerkelijk kan kopen, iemand van jullie een idee??
Mocht er nog iemand zijn met ideeën en tips hoe ik de auto een beetje leuker kan maken hoor ik het graag

Ruby1995 schreef:Dankje voor je reactie! Nu heb ik geen verstand van auto's, dus wat bedoel je met het eerste?
En de lokale autoshop, aan wat voor winkel moet ik dan denken?
Nu klink ik heel dom maar weet er weinig vanaf
of je dat ook wil is een ander verhaal.......

Ruby1995 schreef:Dankjewel! Kan ik bijvoorbeeld dat bedrijf wat jij noemt gewoon bellen en vragen of ze die wieldoppen hebben?
Nou 200 km p uur lijkt me nog wat veel haha laten we maar rustig beginnen