Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

en iedereen heeft ze al... vanochtend w'app al bij gewerkt, maar nog steeds niet
Natasja91 schreef:xTammyy schreef:Mooi dat ik nog een oude iPhone 4 hebt, ik kan instellen dat je niet kan zien wanneer ik voor t laatst online was en bij mij heb je die vinkjes niet, dus ik ben nog steeds even onbereikbaar als ik al was
Die heb ik ook, inclusief de instelling.
Maar toch sinds vandaag blauwe vinkjes
Resultaat was een heel leuk gesprek met mijn vriend
"
Natasja91 schreef:xTammyy schreef:Mooi dat ik nog een oude iPhone 4 hebt, ik kan instellen dat je niet kan zien wanneer ik voor t laatst online was en bij mij heb je die vinkjes niet, dus ik ben nog steeds even onbereikbaar als ik al was
Die heb ik ook, inclusief de instelling.
Maar toch sinds vandaag blauwe vinkjes
[/quote]
Maar ik heb ze nog steeds niet.. Ben benieuwd wanneer ze komen haha. Cindeeh schreef:Ik las dit net ergens:
"Wil je mensen negeren op whatsapp? Zet je internet uit voordat je whatsapp opent en je kunt het zorgeloos lezen en onbeantwoord laten."
Speciaal voor de mensen die zich zorgen maken om hun vrijheid haha.
renee16 schreef:Cindeeh schreef:Ik las dit net ergens:
"Wil je mensen negeren op whatsapp? Zet je internet uit voordat je whatsapp opent en je kunt het zorgeloos lezen en onbeantwoord laten."
Speciaal voor de mensen die zich zorgen maken om hun vrijheid haha.
Als je je internet uitzet kan Whatsapp de berichten toch ook niet binnen halen?
Ik ben er helemaal niet zo blij om, heb laatst gezien bewust uitstaan, geen zin in taferelen van je hebt mijn berichtje gelezen etc..
Maar dit zie je alleen als je whatsapp opent? Dus niet als het berich als push binnenkomt op je beginscherm?
. 
Al dat gedoe met negeren enzo. Serieus als je echt iets uit te praten hebt doe je dat toch gewoon real life... renee16 schreef:Op die manier ! Maar dat vind ik wel ver gaan om anoniem te blijven.