Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
L0veMyHorse schreef:Judith_ schreef:Leuk! Een action topic!
Lederdoekjes gebruik ik hier ook, zo makkelijk om na het rijden even snel zadel en laarzen schoon te maken. En ik zag van de week dat ze ook eindelijk weer slakkenslijmgel hebben.
Wat wil je doen met slakkenslijmgel?
Pinootje schreef:Iemand dat mij kan vertellen in waar de 'go pro' camera staat bij Action? Vandaag geweest maar kon niet vinden, het kan zijn dat ik overheen heb gekeken. Thanks!
Citaat:Dat is een heel normaal product hoor.Schijnt heel erg goed voor je huid te zijn, nu is het normaal heel erg duur dus ga er vanuit dat het van de action niet de beste kwaliteit heeft maar ik merk wel verschil als ik eens pukkeltjes of kleine littekens heb.
Pinootje schreef:Iemand dat mij kan vertellen in waar de 'go pro' camera staat bij Action? Vandaag geweest maar kon niet vinden, het kan zijn dat ik overheen heb gekeken. Thanks!
Joaltijd schreef:*stille meelezer*
Bij ons liggen hele kleine elastiekjes. Dus 'vlechtelastiekjes'. Zijn die een beetje rekbaar? Als iemand ze al s gekocht heeft? ')
Ben wel benieuwd! Kan ik mn verzameling vlechtelastiekjes met kleuren aanvullen
Dus om manen (en staart) te vlechten
Morgen even de action in denk
Shoppen met een vriendin xD
happyhorse schreef:Pinootje schreef:Iemand dat mij kan vertellen in waar de 'go pro' camera staat bij Action? Vandaag geweest maar kon niet vinden, het kan zijn dat ik overheen heb gekeken. Thanks!
Bij de volwassen boeken, telefoon benodigdheden stond het bij mij.