secricible schreef:Je beseft je wel dat jij degene bent die fout is?
Hoho, jij vindt dat ze fout is. Of ze dat ook werkelijk is is nog maar zeer de vraag! Bovendien is het bedrijf zeker ook fout, die hebben namelijk toch al 4 fouten gemaakt.
Citaat:
Ik weet niet precies hoe en wat, maar ik kan me zo voorstellen dat zij nu de betere positie hebben en het je lastig kunnen maken als ze willen.
Ik snap eigenlijk niet dat je een dergelijk onfatsoenlijk bedrijf gaat verdedigen? Wat wil je bereiken? Zo verdedig jij in feite het recht van bedrijven om zich verregaand onbehoorlijk op te stellen. Ik geloof niet dat je goed beseft hoe heftig het is als iemand je even zomaar uit het niets dreigt met aangifte! En dan zonder excuses of niks.
Je praat er mooi om heen, maar er is ook nog zoiets als fatsoen en rechtvaardigheid. De juridische kant is 1 kant, maar wij, omdat we mensen zijn en niet als juristen hierbij betrokken zijn, kunnen gewoon vaststellen dat een bedrijf dat zich zo belachelijk gedraagt, gewoon de koop terug zou moeten nemen. Niet 'moeten' in de zin van 'juridisch verplicht zijn', maar wel 'moeten' in de zin van 'maatschappelijk / moreel verplicht.'
Met die goedpraterij van jou ben je zelf eigenlijk nauwelijks beter dan het bedrijf en IK vind het een bijzonder nare manier van omgaan met mensen.
En dat geldt ook voor Little_king, die en passant de TS nog eens even beschuldigt van onzuivere motieven.