Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tiffany schreef:Maaike162 schreef:En Ts, als je nou echt iets heel lelijks aan hen geeft? Iets dat totaal niet bij de inrichting past? Of je maakt zelf een schilderij voor ze?
[ Afbeelding ]
zoiets
Blondie20 schreef:Haha wat een ramp, die letters vind ik zelf ook niks.. Volgens mij kan je gewoon niet zoveel met HOME..Zo heb ik nu een kast volhangen met hangers met daarover een gebreid hoesje.. Nieuwe hobby van de schoonfamilie, schijnbaar weet ik toch enthousiast genoeg te reageren, want ze blijven ermee komen. Mijn vriend komt niet meer bij als ze weer met een nieuwe aan komen zetten.. Denk dat ik dan toch liever eenmalig HOME ontvang en maar voor het raam zet dan elke keer het toneelstukje opnieuw opvoeren haha
Maaike162 schreef:Salsa schreef:Haha gebreide hoesjes over je kledinghangersHoe verzinnen ze het!
Je hebt iig warme kledinghangers.
Vreselijk.... Maar daarvan kun je ze weggooien zonder dat t opvalt. Neem aan dat ze niet in de kasten kijken of je het wel echt gebruikt!
Citaat:Maar als je zogenaamd enthousiast blijft doen dan blijven ze toch komen met dat soort prul?
Tiffany schreef:Zacht hangt? Dit is echt nieuw voor mij.. en dan?