Wij hebben zelf een huis gekocht met een nu nog klein boompje die helaas wat verwaarloost is.. Deze zal dus bijgesnoeid gaan worden en we hopen dan een mooie boom te kunnen behouden in de buurt..
Wel zalik overleggen met de buren of hun last zouden hebben van overhellende takken wat nu wel het geval is.. Enkel hangen er aan hun kant allemaal dingetjes in de boom dus zou het vreemd vinden als ze het weg zouden willen hebben..
Het is zo een beetje de enige boom in het buurtje zowel onze rij als de aangrenzende rij tuintjes... Verder zie ik kale gevels kale tuinen met hier en daar een bloembakje. Ik hoop juist dat wij nog heel veel plezier van de boom mogen hebben. En hoop dat jou buren zich ook zullen bedenken
)

Ik kan maar beter niet in dit topic reageren..
: De mensen die ons vorige huis van ons kochten hebben onmiddelijk de zestigjarige rododendron "vermoordt" die midden in de tuin stond, voordat ze die ook maar één keer in volle bloei hebben gezien.. (Hun keuze natuurlijk, maar achteraf denk je toch dat je het liever aan iemand anders verkocht had