Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Nelleke_ schreef:Succes moska!
Juval, waarom moet het repareren van je zwembad zoveel geld kosten? Misschien denk ik te simpel maar een lek dichten is toch geen rocket science?
Moska schreef:uhm durf het bijna niet te zeggen, maar kreeg net telefoon van de makelaar dat de vraagprijs is geboden... Zit hier gewoon te janken...
_Nelleke_ schreef:hiphorse schreef:ik heb een vraag waar ik heel graag antwoord op wil
hoe groot is de kans dat je een huis kan verkopen zonder een makelaar in te schakelen?
m'n vader wil namelijk het huis wel verkopen maar geen makelaar enzo erbij ...
Als je 'zonder makelaar' wil verkopen kun je het best eens kijken naar http://www.makelaarsland.nl. Hiervoor betaal je 1 vast bedrag, krijg je een bord, moet je zelf foto's maken, zelf een stukje over je huis schrijven en zelf bezichtigingen doen. Het voordeel is dat je wel op funda komt te staan en dat ze je kunnen ondersteunen in het opstellen van een koopakte en onderhandelen.
Ik denk dat de kans dat je een huis 'onderhands' verkoopt in deze tijd heel klein is mits je heel weinig vraagt.
Excalibur schreef:Ik heb vanmiddag een afspraak met de schoonzus van een vriendin van mij. Haar relatie is uit en wil misschien mijn appartement tijdelijk huren. Ze moet er wel elk moment weer uit kunnen, dus het volle pond krijg ik er niet voor. Maar alle beetjes zijn mooi meegenomen.