Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elibeest schreef:Ik heb m net binnen, heb nu nog de SII. Moet eens op mijn gemak kijken, want heb geen pc waar ik een backup op kan maken, dus ben bang dat ik dadelijk al mijn nummers etc. kwijt ben. Iemand ervaringen met overzetten gegevens van de II naar de IV?

..
gewoon witte is zo saai vind ik, en meteen beetje bescherming. 

? Ik zag bij T-mobile dat ik op 39 nog iets kwam, maar dan moet ik nog aansluitkosten betalen en nog 70 euro bij betalen voor de telefoon. En mijn crackberry nog t/m september gebruiken
Bah, wat ben ik dat ding zat! 
Is wel een 2-jarig abonnement. En wil eigenlijk ook niet 300 euro betalen voor de telefoon om een 1-jarig abbo te hebben
. Hypocriet natuurlijk, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als verdeeld over 2 jaar. Maar dan kan ik nog sparen en niet meteen zo'n grote uitgave doen
Maar ik heb een bijdrage van mn ouders voor mn verjaardag gevraagd + mijn oude telefoon verkocht, waardoor ik eigenlijk niks heb hoeven bijleggen

Wel gespreid betalen. Jorien, is tele 2 een beetje fijn qua bereik etc? Heb eigenlijk niet echt ervaring met tele 2. Bovendien moet ik dan ook nog t/m september blijven betalen voor mn crackberry. Wat een *** telefoon 
Inderdaad, je mag bij Hi je telefoon niet houden. Betaal ik potverdrie 1000 euries in 2 jaar, en dan moet ik achteraf ook nog gaan dokken voor de telefoon als je hem wel wilt houden. Raar systeem..