Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lieke2 schreef:Weet ik gelijk wat ik met een gedeelte van de 2 kg prei kan doen. Ligt klaar voor aankomende week.
Wat is een coupon "ing"?
Kan ik mn voorraad prei en wortels gewoon in de schuur leggen? Te weinig plek in de koelkast helaas .. en aangezien het toch niet meer zo warm wordt dacht ik, kan vast
wemkelover schreef:Quellian schreef:Wij hebben 1 brood per week.
Vandaag voor het eerst week boodschappen bij Lidl gedaan ipv bij C1000, was 58 euro kwijt. Veel dingen waren goedkoper, maar snelkookrijst/macaroni/spaghetti is duurder dan van het rood witte merk van C1000.
Zal morgen kijken of ik de bon nog heb, dan zal ik het hier neerzetten.
Met het snelkook rijst weet ik denk ik wel hoe dat komt, want dat is bij de lidl een kilo en bij de andere suppermarkten meestal 400 gram.
araber schreef:al is groente in dl wel weer goedkoper dan in nederland
lieke2 schreef:Weet ik gelijk wat ik met een gedeelte van de 2 kg prei kan doen. Ligt klaar voor aankomende week.
Wat is een coupon "ing"?
Kan ik mn voorraad prei en wortels gewoon in de schuur leggen? Te weinig plek in de koelkast helaas .. en aangezien het toch niet meer zo warm wordt dacht ik, kan vast, of niet?
Mijn weekmenu (ben alleen):
zo: bruine bonensoep + broodje(s);
ma: diepvries (eten wat ik eerder gemaakt heb)
di: stamppot prei-roomkaas en kip (met dank aan @annemiek)
wo: stamppot prei-roomkaas en kip
do: diepvries
vr: wraps
za: wraps of iets maken, even afhankelijk hoe druk het weekend gaat worden.
benodigde boodschappen: wellicht roomkaas, even kijken of die ik heb nog goed is. Denk dat ik zelf een variant van verse kipfilet maak om erbij te doen ipv gerookte kip. In dat geval: nada aan boodschapjes![]()
(nou ja, wat fruit en evt beleg voor op brood, maar meer niet)
De weekmenus zijn echt erg handig! Was er ook heel goed in om gewoon de aanbiedingen te kopen maar kon daar uiteindelijk best wat van weggooien![]()
Trouwens, erg leuk de recepten erbij! Bedankt voor deze tips