Trouwens, gisteravond kokend water met azijn in mijn oven gezet en alle verschillende luchtjes zijn helemaal verdwenen... Echt handig, al die goedkope oplossingen voor in huis!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Voor 75 mille kun je veel mooi maken, maar wat ik wil gaat niet lukken! 
Wij zitten toevallig op de 'leukste' verdieping want de mensen op de hoek (het is een L-vormig gebouw) zitten zeg maar in het halletje bij de lift en die hebben plantjes en schilderijtjes hangen, heel gezellig 

) en in sept. een paar daagjes Sevilla.
Ik zit er zelf aan te denken om op mijn nieuwe kamer een inloopkast te maken. In Google Sketchup ben ik even met mijn ideeën aan de slag gegaan en daar kwam dit uit.

. En omdat er anders nog een ruimte zou ontstaan tussen de vakken in het midden en rechts heb ik daar ook maar planken tussen gedaan. De planken worden waarschijnlijk donkerbruin, de muren wit en er komt een creme-kleurige vloerkleed (/tapijt) in. En waarschijnlijk 2 of 3 spotjes voor het licht.
. En trouwens ook geen grote, brede neus
hahaha.
.
? 
) eens van binnen bekeken. 

, dus alleen het kozijn. Als je goed kijkt zie je ook een lijntje wat de ingang is. En hiervoor komt een leuk gordijn. Ik heb de voorkant bij de tekening open gelaten anders kun je er niet in kijken.