[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rianne_

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 19:25

Ik heb pages en numbers, bevalt heel goed :j

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 08:55

Die Pages en Numbers kosten €7,99 toch per programma?

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 09:07

Ik heb quickoffice op de ipad. Het simpele kan allemaal hiermee, maar voor ik een verslag inlever gaat ie eerst via de laptop :j
Zag bij mediamarkt Pages, die leek mij eerlijk gezegd wat makkelijker werken (en kan meer volgens Mij)

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 09:40

Zij er ook gratis apps voor programma's zoals word e.d.?

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:31

Ik heb een vraagje over het downloaden van apps in de store voor een iPad. Hij geeft aan dat ik mijn MasterCard nummer o id in moet geven, ook voor gratis apps. Moet dit echt of kan het ook zonder? Ik wil toch alleen maar gratis apps dus vind het niet nodig om daarvoor mijn MasterCard nummer in te voeren bij mijn Apple id.. Iemand een oplossing?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:40

Kan ook zonder als het goed is..

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 18:40

Heb je al een itunes account? Ik heb dit nog nooit gehad namelijk.. Gewoon via de pc eerst een itunes account maken, dit moet je niet doen met de standaard registratie manier, want dan vraagt hij sowieso naar je mastercard nummer, maar om dat zonder te kunnen doen moet je naar de app store, een gratis app proberen te downloaden, dan vraagt die om te registreren en dan kun je een account aan maken zonder mastercard ! :)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-12 20:06

Jaydee schreef:
Zij er ook gratis apps voor programma's zoals word e.d.?

vroeg ik me ook af. :j maar volgensmij niet |(

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 17:21

Iemand die me soms kan helpen? Ik heb een Iphone en een My10 abbonement + 5 euro voor 50MB internet. Nu zit ik dus ook vaak op facebook en men MB geraakt snel op. Maar nooit dat ik zonder zit.
Nu telkens als ik mijn Budget Check doe, dan staat er bij verbruik van je kaart ongeveer 6 euro. Als ik dat dan op mijn factuur bekijk dan staat er gewoon : multimedia. En daarvoor word er geld aangerekend nog buiten mijn bundel. Ik snap echt niet waar dat vandaan komt en wil het ook niet meer... Iemand die weet wat ik dan precies niet meer mag gaan doen zodat ik geen geld meer verbruik?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 19:57

@Ffortuna & Jorinda__: Ik heb inderdaad een iPhone (4), en sluit altijd mijn apps bijna direct na het gebruiken weer af. Ik ben zaterdag de KPN winkel binnen gelopen maar daar kunnen ze me ook niet helpen, ze vinden het wel een raar verhaal en hebben met me meegekeken en hebben bevestigd dat ik alles echt goed heb uitgezet, maar tot die tijd is het toch echt de factuur afwachten. En ik kan denk ik toch niet bewijzen dat alles uit stond, als er bij hun wordt aangegeven dat dit niet zo was.. Erg vaag in ieder geval allemaal. En jammer dat de factuur nog tot half mei op zich laat wachten, en ik tot die tijd dus zonder internet zit buiten mijn wifizones.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-12 19:59

50MB klinkt veel, maar dat is het (voor mij althans) echt niet :n Ik heb 1500MB en zou het met 1000 ook wel redden, maar met minder zou ik het niet redden (zonder Wifi doe ik radio luisteren: kost heel veel, Facebook, Twitter en Whatsapp)... Als ik alleen zou Facebooken dan zou ik toch wel voor 300MB gaan.. Maar weet niet of dat in België anders zit.

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 12:41

Jorinda__ schreef:
50MB klinkt veel, maar dat is het (voor mij althans) echt niet :n Ik heb 1500MB en zou het met 1000 ook wel redden, maar met minder zou ik het niet redden (zonder Wifi doe ik radio luisteren: kost heel veel, Facebook, Twitter en Whatsapp)... Als ik alleen zou Facebooken dan zou ik toch wel voor 300MB gaan.. Maar weet niet of dat in België anders zit.

Mijn MB is helemaal niet opgebruikt, dus daar ligt het helemaal niet aan. Ik kom gerust rond met het aantal MB dat ik heb.
Blijkbaar verbruikt men Facebook niet zoveel MB, en vaak vind ik wel Wifi dus dan gebruik ik dat.
Ik betaal dan ook maar 15 euro, zo goedkoop zal je geen 300MB vinden hier in België.
Het gaat me gewoon om het verbruik buiten mijn bundel, ik weet echt niet van waar dat precies komt...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 14:52

Heb je niet op de achtergrond nog apps openstaan?

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:08

Ik heb enkel facebook, kinepolis en sneeuwhoogte + en scan staan, die staan normaal niet open, alhoewel ik niet weet hoe ik die zou moeten uitschakelen? Die openen toch pas als je ze handmatig opent toch?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 15:11

Ze kunnen ook op de achtergrond nog meedraaien. Dubbelklik op de homeknop en daar kan je zien wat er allemaal nog open staat :j Even een app ingedrukt houden en dan verschijnt er zo'n soort "stopbord" en daarmee kan je ze volledig afsluiten..

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 16:57

Jorinda__ schreef:
Ze kunnen ook op de achtergrond nog meedraaien. Dubbelklik op de homeknop en daar kan je zien wat er allemaal nog open staat :j Even een app ingedrukt houden en dan verschijnt er zo'n soort "stopbord" en daarmee kan je ze volledig afsluiten..

Dat wist ik dus helemaal niet! Zet je best alles af? Ook foto's en dergelijke?
En blijven deze af? Of moet je ze dan gewoon weer afsluiten als je ze gebruikt hebt?
Bedankt!

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 16:58

Ik zou gewoon zorgen dat die hele balk leeg is en er dus echt geen app meer draait.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:04

Precies, wat Nadia zegt, haha.

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:08

Nadia schreef:
Ik zou gewoon zorgen dat die hele balk leeg is en er dus echt geen app meer draait.

Ja heb ik nu ook gedaan, ik veronderstel dat men batterij nu een "eeuw" langer mee zal gaan! Ik wist dit namelijk echt niet..
Waarschijnlijk komt dat verbruik dan wel ergens van één of andere app! 3G en bluetooth heb ik ook af om batterij te sparen, nog tips soms? Alle pushmeldingen heb ik ook uitgedaan.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:08

Haha ja, het scheelt ook batterij inderdaad :j

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:20

Het scheelt zeker batterij, apps als WF vreten batterij.
En troost je, ik wist het in het begin ook niet, ik werd er door iemand anders op gewezen.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 17:22

Ik las het ook pas in dit topic! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 22:20

Is er toevallig nu iemand online die mij kan vertellen hoe ik mijn muziek van mijn ipod op mijn pc krijg? Snap niets van de uitleg die ik op internet vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:43

Nadia schreef:
Het scheelt zeker batterij, apps als WF vreten batterij.
En troost je, ik wist het in het begin ook niet, ik werd er door iemand anders op gewezen.

Wat is WF? :o

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:49

Wordfeud