Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
amazone77 schreef:En dan ook maar gelijk eentje van mn bike.![]()
Een Honda Magna V4
Uit 1995.
kei fijne super snelle motor,en word volledig geaccepteerd tussen de harley's haha
m1992 schreef:Les 3 zit erop, ging niet lekker. Motor 2 keer laten vallen..
Langzame slalom had ik al verwacht dat ik die heel moeilijk zou vinden, en dat klopt. Stapvoets rijden gaat prima, slalom niet. Pionnen stonden ook nog ruimer, 3,25 meter. Toen bochtje linksom geprobeerd. Wou eerst ook niet maar ging later wel wat beter. Maargoed, volgende week donderdag gaat t vast beter!Ik houd hoop
Iemand hier nog tips voor?
Feanyth schreef:Officieel moet je je langzame slalom met slippende koppeling doen. Maar ik vond het makkelijker met de versnelling in zijn 1 en zonder gas bij of slippende koppeling 'm gewoon lekker laten hobbelen zodat ik kon concentreren op de slalom. Je moet durven. >.<
Die linksom en rechtsom bochten helpen als je de motor plat duwt en zelf tegen gaat hangen, dus rechtop blijft zitten met je helm naar de lucht. ^_^ haha. Dan geef je contragewicht aan de motor.
MoOtJuHh schreef:@dennisje: Wauw een R6. Ik wil een foto zien! Ooit als ik geld over heb koop ik ook een R6.
Gaaf dat je op het Circuit rijd. Geen idee hoe dat werkt, dus een uitleg is wel welkom.
Feanyth schreef:Officieel moet je je langzame slalom met slippende koppeling doen. Maar ik vond het makkelijker met de versnelling in zijn 1 en zonder gas bij of slippende koppeling 'm gewoon lekker laten hobbelen zodat ik kon concentreren op de slalom. Je moet durven. >.<
Die linksom en rechtsom bochten helpen als je de motor plat duwt en zelf tegen gaat hangen, dus rechtop blijft zitten met je helm naar de lucht. ^_^ haha. Dan geef je contragewicht aan de motor.