Maar helaas, het is al hopeloos. Zelfs mensen met urgentie reageren erop en dan snap ik niet.Bedoel als je urgentie hebt lijkt mij niet dat je een half jaar de tijd hebt om te wachten op een woning.
Maar goed.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Olympia schreef:Nee, ik snap dat ook niet helemaal. Als je dan zo'n haast hebt, dan lijkt het mij niet dat je dan minimaal een half jaar de tijd hebt om te wachten op een sleutel. Mijn vriend was er een beetjeover en in staat om de woningbouw te bellen, omdat we erachter gekomen zijn dat hier in de regio muv 1 woningbouw de urgenties zelf regelen/toewijzen.
Maar j, daar schiet je toch niks mee op om te bellen
En 9 van de 68 is toch netjes? Ik ben tegenwoordig vaak 8 van de 23, 18 van de 35. Omdat i mijn vriend op de woonpas erbij heb gezet, komen we alleen maar voor de duurdere huurwoningen in aanmerking, maar moet zeggen dat het wel resultaat heeft..
En hemelvaart, ben benieuwd of wij dan wel woningaanbod hebben volgende week
malih schreef:Kunnen jullie mij vertellen hoe je ziet op welke plaats je staat ?
malih schreef:Ooh, maar k moet dus eerst reageren voor ik t ongeveer weet.... Maar k wil nog niet nu t huis uit haha, wil alleen n ongeveer schatting maken. Geen idee hoe lang de wacht tijden voor almere ongeveer zijn.
malih schreef:Ooh, maar k moet dus eerst reageren voor ik t ongeveer weet.... Maar k wil nog niet nu t huis uit haha, wil alleen n ongeveer schatting maken. Geen idee hoe lang de wacht tijden voor almere ongeveer zijn.