Wie houdt er nog meer van waxmelts?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:26

1 van de xenos, ja plasticje is eraf haha

Waar ik de wax heb ingelegd precies op die hoogte maar dan aan de buitenkant zit nu ook wax

kjoetie

Re: Wie houdt er nog meer van waxmelts?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:28

hmm wat vreemd.. heb je zo'n aardewerken brander of die met die zwarte spiraal en het glas?

Invisible

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:33

Aardewerk.

Komt er op 4 plaatsen doorheen. Heb hem nu maar even uitgedaan.

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 18:47

dat klinkt niet goed nee :n balen zeg..

ik heb nu lavendel erin en die is lekker, maar de kaneel vind ik lekkerder. Ga toch maar eens die webshops checken..

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:35

Breghje schreef:
Geen, maar is dat nodig dan? Iets mag toch ook gewoon leuk zijn om uit te proberen en lekker te vinden? Vindt je het niks dan doe je het toch niet?

No offence hoor! Was gewoon benieuwd :(:)
Ben prima tevreden met mijn oliedruppeltjes, ik haal altijd olie bij De Tuinen en vind dat ze best veel keuze hebben.
Genoeg voor mij iig, anders krijg ik keuzestress :D

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:36

Toen ik bij de Xenos was heb ik gekeken en zag dat ze daar alleen branders hebben voor olie, die dus niet geschikt zijn voor wax. Is dat misschien ook het geval bij jou geweest Invisible?

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:37

ik heb er eentje waar opstaat dattie alleen geschikt is voor olie, maar op t stickertje stond 'waxbrander' :+ doet t prima en zou ook niks moeten uitmaken denk ik.. beide moeten tegen hete vloeistoffen kunnen.

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 21:41

Hm oké.. Een bokker had het daar geloof ik gevraagd en die zeiden dat 'ie daar niet geschikt voor was. Maar ik weet het verder ook niet. :)

Solis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-11 23:02

Eindelijk mijn pakketje ook open kunnen maken, zo leuk :D
Autumn Leaves 'opgezet', heel benieuwd.. ruikt zo 'droog' al erg lekker moet ik zeggen!

Rhys, ik zag op de plekken waar ik keek maar drie tot vier geuren en die vond ik stinken, De Tuinen nog niet gekeken.. wel leuk om iets aan keuze te hebben in ieder geval :j

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:14

Ik heb zaterdag bij de Xenos die ene gekocht met spiraal en glas... Stond inderdaad op dat die alleen geschikt was voor olie, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat dat gewoon voor hun zelf is om zich in te dekken. Ik zie niet in waarom olie wel kan, en een beetje wax niet.

Nu heb ik er wel een potje olie bij gekocht, om vast te proberen, maar ik zou eigenlijk die wax melts ook willen proberen. Nu zeggen alleen die namen van al die geuren mij dus echt helemaal niks.

Heeft er iemand tips voor mij? Want ik houd dus helemaaaaal NIET van zoete geuren, maar wel van hele frisse. Had nu een olie geur genaamd "ocean" en die vond ik wel lekker.

Dus welke geuren van waxmelts zijn een beetje fris?

Solis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 12:34

Op de site van PureSoap staat bij elke geur een omschrijving hoor ;)
Succes!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 13:30

jah, dat weet ik wel en daar heb ik ook al wel naar gekeken, maar de helft van die woorden weet ik niet hoe ze ruiken. En soms staat er wel "fris" bij, maar vervolgens staat er ook dat er vanilla in zit (en dat vind ik zo'n ranzige geur.

Dus ik dacht ik vraag gewoon hier even of mensen tips hebben wat nu echt de lekkere frisse geuren zijn.

Zo houd ik heel erg van verse zee lucht, of lucht in de bergen, natuur, de geur van een bos na een frisse zomerse regenbui.

Solis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 16:59

Oh, hm.. de meeste geuren zijn wel goed omschreven dacht ik zo. Je hebt bijvoorbeeld ook dupes van bepaalde (voor veel mensen) bekende parfums, bijvoorbeeld DKNY (dat flesje in de vorm van die appel).

Zelf heb ik Autumn Leaves, wat een bosgeur is.. beetje warme lucht. Lemon pine is dennen met citroengeur, vond ik ook wel lekker.. Ik zag ook English Rain (waterlelie, regen, mist) en Eucalyptus en Mint, Forest Walk (bosgeuren, dennennaalden, laurierblaadjes en kaneel), misschien is dat wat voor je.. maar geuren zijn lastig te omschrijven, het meeste haal je toch wel uit de omschrijvingen die op de site staan hoor.
Ik houd ook absoluut niet van de lucht van vanille of weëe luchtjes. Bij mijn bestelling zat Clean Cotton (schone was zeg maar), Green Tea.. die ruiken lekker fris, maar heb ik nog niet in de brander gehad. Oh en dennen zat er als extraatje bij, die ruikt naar sauna :)

Het blijft toch uitproberen, want het is zo persoonlijk..

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:02

Ik heb er ook 4 besteld, ben benieuwd :D
En net alvast een brandertje gekocht bij de Blokker voor 1,60 :)

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:16

whahha wel 4???

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:23

Ik heb gisteren en eergisteren Vanilla and Berries erin gehad, en die is écht wel lekker. Niet overheersend, maar zo dat je af en toe een vleugje opvangt. Die gaat zometeen weer lekker aan. :j

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:40

Caira schreef:
whahha wel 4???

Ja hallo, moet rustig aan beginnen hoor :D Vriendlief ziet me aankomen met 20 van die dingen..

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 17:43

Volgende keer kunnen we wel samen bestellen! Scheelt weer verzendkosten. En joh mijn vriendje heeft het ook overleefd hoor!

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:00

Manlief had hem hier zelf aangstoken van de week :+ Overdag! Toen ik thuiskwam rook het heerlijk.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 18:10

Caira schreef:
Volgende keer kunnen we wel samen bestellen! Scheelt weer verzendkosten. En joh mijn vriendje heeft het ook overleefd hoor!

Dat zou wel handig zijn! En ik ken ze niet, wie weet vind ik ze niet eens lekker (oké, dat zal wel meevallen :D)..dus dan begin ik liever met een paar, kan er altijd nog meer bijbestellen. :j

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:04

bluuh, ik vind puresoy maar een slechte winkel, de helft is uitverkocht! En dan kun je niet eens alsnog bestellen. Er staat dan levertijd is meer dan 30 dagen, ja, nou en, dan wacht ik daar toch op!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:11

Shiloh schreef:
bluuh, ik vind puresoy maar een slechte winkel, de helft is uitverkocht! En dan kun je niet eens alsnog bestellen. Er staat dan levertijd is meer dan 30 dagen, ja, nou en, dan wacht ik daar toch op!

Iedereen in dit topic heeft een bestelling gedaan, logisch toch???

Taartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:12

Was vandaag in Hoofddorp en daar hadden ze bij een heel leuk winkeltje Scentchips :

Afbeelding

En aangezien mijn bestelling er nog niet is heb ik daar een doosje mee gevuld! (vind het net winegums :P)
Heb ze in allerlei luchtjes meegenomen en maar even een mini brandertje erbij.
Zijn ook van soy wax gemaakt.

Heb helaas mijn brandertje laten vallen toen ik in de dierenwinkel stond _-:( en nu is er aan de bovenkant een stukje glazuur af.
Heb nu de chipjes maar in een waxinelichtjes cupje gedaan en dat gaat prima!

Er zit nu volgens mij orchidee in en hij ruikt heerlijk!
Nu maar hopen dat mn bestelling snel binnen is!! :D
Laatst bijgewerkt door Taartje op 14-11-11 19:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:13

Ik vind het ook niet meer dan logisch... :') Er wordt ineens massaal besteld, daar zijn ze heus niet op berekend. :n

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-11 19:13

MarcoBorsato schreef:
Shiloh schreef:

Iedereen in dit topic heeft een bestelling gedaan, logisch toch???

Ja, maar dan vind ik het stom dat je niet alsnog vast kunt bestellen. Ik ga niet 3 keer opnieuw een bestelling plaatsen...