Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thomas schreef:Hallo mensen!
Even een vraagje.
Vandaag is mijn htc desire z kapot gegaan, zomaar, scherm blijft zwart. Klein barstje te zien dus geen garantie.
Reparatiekosten > 100 euro.
Dus ga ik deze week de HTC ChaCha kopen... alleen is mijn vraag, kan ik hiermee ook gewoon op 3G?
Thomas schreef:jerstplaatje is het vast dan? Hoofdpagina? Ja gewoon de app verwijderen, op de instellingen toets in je menu dan krijg een menuutje denk ik.
Zijn hier mensen met chacha?
Hoe ziet de twitter-app eruit? Wat vinden jullie nadelen, en batterijduur? thanks
wiifke schreef:Hallo allemaal,
Ik heb een probleempje met mijn wildfire en hoop dat hier iemand is die mij kan helpen.
Zijn er hier ook mensen bekend met de easy battery saver app? Vorige week heb ik de app gedownload, deze app zorgt er voor dat de accu langer mee gaat. Hiervoor zet hij automatisch internet uit, wanneer er geen app open staat die dit nodig heeft. Omdat ik dit niet handig vond en ik lang niet altijd verbinding kon krijgen met die app, heb ik hem verwijderd. Probleem nu: helemaal geen netwerk verbinding op mijn telefoon meer, alleen nog wifi. Ik baal nu als een stekker, is er iemand die weet hoe ik er voor kan zorgen dat ik wel weer internet kan krijgen?