Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dientje_Yara schreef:heeft iemand een voorbeeld of uitleg hoe je het touw tot halster kan knopen?
vind het helemaal leuk en ga morgen meteen shoppen, mijn lijstje word met het uur langer en langer maar echt mega mega handig
ga denk met een heel ander beeld er naartoe
bij ons heb je nu ook een soort bazaar of iets rood met geel is het ook een soort action en erg leuk
matasja schreef:@alwiene, ja inderdaad die comfort bra's, had ze ook niet nodig maar vond het wel grappig dat het personeel het erover had dat bepaalde dingen ineens zo hard gingen, moest meteen aan dit topic denken, geweldig.
de vesten hingen hier ook maar ook nog heeel beperkt, aleen de zwart/paarse en een roze, meer niet.
touwhalster wil ik ook eens proberen,leuk!
zag nu ook rood touw ipv geel, deze leek iets dunner maarja heb ik wle 2 kleurtjes
Dientje_Yara schreef:heeft iemand een voorbeeld of uitleg hoe je het touw tot halster kan knopen?
vind het helemaal leuk en ga morgen meteen shoppen, mijn lijstje word met het uur langer en langer maar echt mega mega handig
ga denk met een heel ander beeld er naartoe
bij ons heb je nu ook een soort bazaar of iets rood met geel is het ook een soort action en erg leuk